מה צריך בשביל לעשות קריוקי בסלון בבית שלך?

האם מיקרופון, רמקול וערכת קריוקי זה מספיק ציוד בשביל לעשות קריוקי בבית?

מה צריך לערב קריוקי בבית? מתי מותר להרעיש? האם ציוד הגברה בלבד מספיק?

ערב קריוקי יכול להיות הצלחה מהנה אם רק מתכננים אותו נכון, אם זה ערב הקריוקי הראשון שאתם מארגנים או שאתם מארגני קריוקי באופן קבוע – חשוב לספק את כל הנקודות החשובות לארגון ערב קריוקי בבית.
האם רק הגברה ומיקרופון מספיקים? מה לגבי ערכת קריוקי? מה לגבי רעש מקריוקי? והאם בכלל שווה לחסוך את ערב הקריוקי בבית ופשוט לארגן ערב משמח בחדר קריוקי פרטי למשפחה והחברים.

האם צריך ערכת קריוקי מקצועית הכל כלול? מה צריך לעשות ולקנות בשביל לעשות קריוקי בבית?

אנו ממליצים לכם לרכוש ערכת קריוקי ביתית ניידת ולא חובה ערכה מקצועית..היתרון של ערכת קריוקי שהיא למעשה הבידורית עם מיקסר קטן שבו תוכלו לשלוט על העוצמה, האפקטים של המיקרופון ועל הסאונד.

מי שלא מבין כל כך בסאונד ואפקטים יוכל להשאיר את המגבר כמו שהוא ולשנות מעט לפי העוצמה (חזק / חלש) ולא חובה לגעת בכפתורים של התדרים (תדרים גבוהים, טרבלים, נמוך וכו')..

בכדי לעשות קריוקי בסלון בבית שלכם רצוי לרכוש ערכת קריוקי מוכנה או לרכוש בנפרד מיקרופון אחד לכל זמר, לרכוש מגבר/בידורית ומיקסר שהוא בעצם הכרטיס קול.

ערב קריוקי בבית: מהצלחה גדולה לכישלון מהדהד

ערכת קריוקי ביתית
ערכת קריוקי ביתית

מה כבר יכול להתפקשש בערב קריוקי בבית? מסתבר שאתם צריכים ניסיון בתחום הקריוקי הביתי, כדי לדעת שאם לא מארגנים ערב קריוקי בצורה נכונה – ככל הנראה אתם עשויים להיתקל ביותר מבעיה אחת.
טרם ארגון ערב קריוקי עליכם לשים דגש על שני היבטים: איפה שרים קריוקי ומי המוזמנים לערב קריוקי, אם אינכם סגורים לפחות על מיקום הקריוקי רצוי שלא תיקחו סיכונים מיותרים ותעברו ישר לאופציה של עשרות חדרי הקריוקי הפרטיים הפזורים במרכז, בצפון ובדרום (על כך נרחיב המשך).
חשוב לזכור, לא כל בית יכול לארגן ערב קריוקי והמקום הטוב ביותר לארגן קריוקי ביתי הוא בבית עם חצר באזור הסובב שכנים המקבלים בהבנה ערבי קריוקי המאורגנים מפעם לפעם.
בנוסף, עליכם לזכור שערב הקריוקי צריך להכיל את השירים המתאימים לרוב המוזמנים ולא רק לכם כמארגני הערב או לקבוצת חברים קטנה מתוך המוזמנים.

טרם המענה על השאלה: "מה צריך לערב קריוקי בבית" וההתמקדות גם בנושא האוכל ושתייה לקריוקי, אחד הנושאים החשובים ביותר לערב קריוקי (במיוחד אם אתם מתכוונים להפוך את הסלון שלכם לחדר קריוקי) הוא נושא מטרד הרעש.
בשונה מכפי שנהוג לחשוב, סוגי הז'אנרים השונים המושמעים בערב קריוקי אינם לרוב הבעיה של השכנים, אלא הרעש המגיע ממערכת ההגברה שיכולה להגיע לדציבלים בלתי סבירים (בדרך כלל החריגה היא מעל ל – 80 דציבלים).
במידה ולא תבחרו בעוצמת מוזיקה סבירה או שלא תתאמו עם השכנים את הערב קריוקי בבית, אתם עלולים למצוא עצמכם מתמודדים עם קנס על רעש שלא בשעות מותרות (עד השעה 23:00) ולעיתים אף קנס על רעש החורג מרמות המותר בכל שעה ביום, החרמת ציוד הסאונד ומערכת הקריוקי אפשריים גם כן.
במידה ואתם לא מעוניינים בחדר קריוקי פרטי ועדיין מעוניינים לערוך קריוקי בבית, הימים המומלצים בהם ניתן להרעיש מעבר לשעות המותרות ובהתאם לחוק: ערב יום העצמאות, ערב פורים, ערב יום ירושלים, ערב ל"ג בעומר, ערב המימונה וערב ראש השנה האזרחית.

כל הדברים שצריך לערב קריוקי ביתי מושלם

אם טרם ויתרתם על הרעיון של ערב קריוקי ביתי, לפחות זכרו להכין רשימה עם כל הדברים שאתם צריכים לערב קריוקי ביתי שלא יאכזב את המוזמנים: מערכת הגברה/רמקולים ומיקרופונים לקריוקי, ערכת קריוקי מקצועית או פלייליסט יוטיוב לקריוקי עם שירים מגוונים אם בהתאם לבחירה, כסאות ושולחנות המספיקים לכמות המוזמנים, שתייה קלה וחריפה אם מדובר על קריוקי למבוגרים וכיבוד קל מגוון לאורחים.

למה לשבור את הראש ולקנות ציוד שתשתמשו בו פעם בחודשיים? חדר קריוקי פרטי יחסוך לכם זמן וכאבי ראש והוא הפתרון המושלם!

במידה וזנחתם את הרעיון לארגון הקריוקי בבית, זה הזמן שלכם לקצר את התהליך, לחסוך כאבי ראש מיותרים הכוללים ארגון וסדר רב וכמובן חסכון רב בכסף המבוזבז על כל ערב קריוקי ביתי.
חדר קריוקי פרטי, הלהיט שכבש את ישראל בשנים האחרונות, ייסע לכם לארגן ערב קריוקי מושלם עם כל הדברים שאתם צריכים לקריוקי עבור מספר מצומצם של חברים או משפחה ועד עשרות מוזמנים.
בחדר קריוקי פרטי אפשר לחגוג ללא מטרה מיוחדת, עבור אירוע כדוגמת קריוקי לבר ובת מצווה או קריוקי לעובדים, לחסוך בזמן ארגון וכמובן ערב קריוקי פרטי לעולם לא יפריע לשכנים.

לחזור למשהו ספציפי?

מחפשים חדר קריוקי ולא מצאתם אצלנו באתר? תכתבו כאן בשורת חיפוש ותנו לגוגל לעשות את הקסם!