קארפול קריוקי – כל מה שצריך לדעת

כמה השנים האחרונות נתקלים במושג קארפול קריוקי, אפשר להבין די מהר מה הכוונה שלו, פשוט שרים קריוקי במכונית בזמן נסיעה כמובן שזה בטוח לחלוטין 🙂 ואין סיבה לחשש, קריוקי במכונית עומד להיות הדבר הבא רוב הסיכויים שזה יקרה כבר בקרוב.

כמעט כולם אוהבים לשיר, בעיקר במקומות שאנחנו מרגישים בטוחים, לא סתם תמיד צוחקים על אנשים שהם זמרים של מקלחת, לשיר זה כיף במיוחד במקומות לא צפויים קריוקי בבית זה כיף אבל רובנו כבר התרגלנו לרעיון.

בשנים האחרונות לאחר שהייתה תוכנית טלוויזיה שטרפה את חוקי הקריוקי שנקראה קארפול קריוקי, התוכנית מבוססת על מארח שנוסע ברכב ואסף זמר או זמרת מפורסמים שישירו שירי קריוקי במכונית, כמובן שהתוכנית היא זו שגרמה לאנשים להגיד לעצמם שזה רעיון מעולה ושהם רוצים גם גם לעשות קריוקי במכונית.

קריוקי במכונית כל אחד יכול

אם שאלתם את עצמכם האם גם אני יכול לעשות כמו בתוכנית קארפול קריוקי? התשובה היא כן, בדיוק כמו שכל אחד יכול לעשות קריוקי בבית כולם יכולים לעשות גם קריוקי במכונית. כיום שהטכנולוגיה כל כך מתקדמת וגם המכוניות שלנו גם עובדות על ווי פיי ובלו טוס, זה הופך את החיים שלנו לקלים יותר ונותן לנו הרבה יותר אפשרויות.

יש כמה דרכים לעשות קריוקי במכונית, אתם יכולים לקנות ערכה מיוחדת הכוללת מיקרופון או שניים ורסיבר (מגבר) שמשדר בלוטוס ישירות למולטימדיה של הרכב שלכם.

כיום ברוב הרכבים יש מסכים שבהם אתם יכולים להקרין את השירים עם הכתוביות, כמובן ונדגיש זאת בחומרה שהנהג לא יכול להיות שותף הוא חייב להיות ממוקד בנהיגה. כמובן שהמיקרופון הוא מה שהופך את הקריוקי לאמיתי יותר.

מצד שני אם אתם לוקחים בחשבון שחלל הרכב הוא קטן ביחס לחדר הסלון שלכם, כך בהחלט ניתן לעשות קריוקי במכונית גם בלי מיקרופון ועדיין להנות מאוד.

אתם גם יכולים להיות יצירתיים ולאלתר ערכה משלכם, אם כבר יש לכם מיקרופון אלחוטי בבית, אתם יכולים להביא את המחשב הנייד שלכם ולחבר דרכו את המיקרופון, שימו לב במקרה כזה אתם צריכים שיהיה במכונית גם חיבור AUX שיאפשר לכם לחבר את המחשב למערכת הרמקולים של המכונית.

כאמור יש כמה דרכים לעשות קריוקי במכונית ואפשר לומר שהתחום עדיין נמצא בחיתוליו כך שכרגע ניתן למצוא מספר קטן של ערכות ופתרונות לקריוקי במכונית אך אין ספק שבשנים הקרובות התחום עוד יתפתח וימצאו עוד פתרונות ועוד רעיונות להפוך את הקריוקי במכונית למעשי ומבדר.

pexels pixabay 210777 - קארפול קריוקי - כל מה שצריך לדעת
אתם גם יכולים להיות יצירתיים ולאלתר ערכה

איך בוחרים שירים לקריוקי במכונית

בגדול אין ממש הבדל בין בחירת שירים לקריוקי בבית מאשר בחירת שירים לקריוקי במכונית, זה נכון שהאווירה לגמרי שונה ובטח יותר מצומצמת בכל מקרה הבחירה צריכה להיות שירים שאתם אוהבים לשיר וחשוב גם שתכירו אותם כמה שיותר טוב כדי שתוכלו לעשות ביצוע רציני.

נסו לחשוב על שירים כשאתם נוהגים אתם אוהבים לשיר ביחד עם הזמר, שאתם מגיעים לרמזור אתם עושים לעצמכם "פאדיחות" שהנהגים מסביב מסתכלים עליכם שרים בכיף. יש המון שירים שאפשר לעשות איתם קריוקי אתם יכולים למצוא הרבה מהם בחינם ברשת להוריד אותם ולעשות קריוקי במכונית הפרטית שלכם יחד עם עוד חבר או שתיים.

אז בשורה התחתונה הדרך הטובה ביותר לבחור את שירי הקריוקי למכונית היא פשוט לבחור את השירים שאתם הכי אוהבים ויודעים שהם מתאימים לכם, שימו לב שאתם לא לבד כדאי לבחור גם שירים ששאר המשתתפים אוהבים כך כולם נהנים ויש אווירה מעולה. 

שאלות ותשובות בנוגע לקארפול קריוקי

כמובן כל אחד יכול לעשות קריוקי במכונית, יש כיום ערכות מיוחדות שניתן להתקין בקלות ברכב, הערכה כוללת את המיקרופונים ומשדר שהוא גם מגבר המשדר לרכב ולרמקולים, אתם גם יכולים לעשות את אותו הדבר בלי רמקולים ועדיין לבלות בנעימים.

ההתחלה הייתה לאחר תוכנית טלוויזיה ששודרה בארצות הברית, השגעון של קריוקי במכונית הגיעה לאחר שעשו את התוכנית קארפול קריוקי גם בארץ מה שהדליק אצל אלה שאוהבים לשיר קריוקי את הרעיון לעשות זאת בעצמם במכונית הפרטית שלהם.

בוודאי, מבחינה זו אין שום הבדל בין קריקו בכל מקום אחר, אתם יכולים לבחור איזה שיר קריוקי שאתם רוצים, כמובן מומלץ לבחור שיר שמתאים לכם.

לא, אם שומרים על כל כללי הבטיחות אין סיבה שזה יהיה מסוכן כמובן שלשיר ברכב זה לא אידיאלי אך שוב אם מתנהלים כמו שצריך הכל אמור להיות בטוח.

.

לחזור למשהו ספציפי?

מחפשים חדר קריוקי ולא מצאתם אצלנו באתר? תכתבו כאן בשורת חיפוש ותנו לגוגל לעשות את הקסם!

נגישות