קרב המיקרופונים: קריוקי בבית או חדרי קריוקי פרטיים?

קריוקי נועד לכל סוגי הזמרים, חוויה למשפחה והחברים הנהוגה בכל העולם.
בשנים האחרונות המבקשים להכין ערב מהנה, מתחבטים בשאלה גדולה: האם לערוך ערב קריוקי בבית או שאולי כדי לשקול ברצינות חדר קריוקי פרטי?

קריוקי בבית: עלות נמוכה הכוללת הפרעה של ממש


אם לתת כבוד למי שהיה איתנו לפני, הרי שקריוקי בבית הוא זקן השבט והחל בוריאציות שונות וכיום כולל משתתפים מרובים, לעיתים יותר ממיקרופון אחד וכן כיבוד ושתייה בהתאם להחלטת המארח.
כדי להפיק ערב קריוקי בבית ניתן להשכיר בידורית ניידת או להשקיע קצת יותר ולקנות ערכת קריוקי משודרגת ומגבר איכותי נפרד.
קריוקי ביתי יכול מתאים בדרך כלל לערב מהנה פשוט ועד כמסיבת קריוקי למבוגרים או מסיבת קריוקי לילדים, כאשר אירועי קריוקי בבית או בחצר מוגבלים במספר האנשים וסוג האירועים.
על מסיבת הקריוקי הביתית אפשר להשקיע ללא הגבלה, ציוד סאונד קריוקי מתקדם, שולחנות וכסאות לאורחים, מזגנים/מפזרי חום ניידים ועוד.
השקעה על ציוד קריוקי כולל אינה לבד, כדי להגביר את חווית ערב הקריוקי על המארחים לדאוג לאוכל ושתייה, בהתאם ליכולות הכספיות (או לתקציב הנאסף) ורמת אירוע הקריוקי.

קריוקי ביתי יכולה להיות חוויה מושקעת חיובית, למרות הכיף שבדבר החסרונות בקריוקי ביתי אינן מעטות: פעמים רבות קריוקי ביתי יוצר רעש בלתי סביר לשכנים שלידכם ובמקרים רבים השכנים עלולים להזמין משטרה שיכולה להזהיר, לתת קנס ואף להחרים ציוד.
גם אם תשקיעו בציוד קריוקי יקר ומקצועי, איכות הסאונד לא תהיה טובה כמו בחדרי קריוקי פרטיים וזה עקב תכנון בניית חדר אקוסטי המבודד רעשים ומשפר את איכות הסאונד.
כל ערב קריוקי ביתי דורש השקעה כספית קבועה ואף עלות משתנה נוספת, עליות ציוד קבוע, השכרת ציוד, אוכל ושתייה, חשמל ואף זמן הארגון כולם באים בחשבון הסופי בשאלה הכספית.
פרט חשוב לא פחות טרם החלטה על ארגון קריוקי ביתי הוא דווקא בסיום הערב, הצורך בניקוי וסדר אזור האירוח שואב מכם אנרגיה וזמן ועל חובבי הקריוקי לקחת זאת בחשבון.

חדר קריוקי פרטי
חדר קריוקי פרטי

חדרי קריוקי פרטיים: עלות גבוהה, איכות גבוהה ולכל אירוע

חדרי קריוקי פרטיים אינם אופנה חולפת, מה שפרץ בסערה לישראל לפני מספר שנים הפך למלך עולם הקריוקי ואף הצליח לעבור את חדרי הקריוקי הפרטיים בחיפושים והביקושים ברשת.
חדר קריוקי פרטי ממוצב כאיכותי, מתאים לאירוע ממספר אנשים, עשרות ולהבדיל מקריוקי בבית חדרי הקריוקי הפרטיים יכולים להכיל עד כ- 120 אורחים.
גם בהתאמה לסוגי האירוע חדרי קריוקי פרטיים משאירים אבק לביתי, שכן ניתן לשכור חדר קריוקי פרטי לאירועים רבים: ימי הולדת, אירועי חברה, פגישות מחזור, קריוקי למסיבת רווקות/רווקים ולמעשה כל סוג אירוע לבחירתכם.
עשרות חדרי הקריוקי הפרטיים בארץ יוצרים תחרות גדולה ובארגון האירוע תוכלו למצוא מחירים הנעים בסביבות 60-110 ש"ח לאורח (תלוי בכמות אנשים).
מרבית חדרי הקריוקי הפרטיים מושקעים בתקציב גדול המספק חדרי קריוקי בעלי אקוסטיקה מקצועית, חדרים מעוצבים, מכשירי קריוקי באיכות הגבוהה ביותר, מגוון עצום של שירים ואתרים ושירות לקוחות מתקדמים המספקים למארגנים שקיפות ומידע רחב.
חדרי הקריוקי הפרטיים מציעים תפריט אוכל ושתייה (במרבית המקומות האוכל כשר) או חבילת אוכל ושתייה בסגירת אירוע, דבר העונה לצרכים של המארגנים והאורחים.
להבדיל מחדרי הקריוקי הביתיים, חדרי הקריוקי הפרטיים לא דורשים השקעה יתרה, סידור או תשלום מעבר לתשלום פר אורח.

המתחרים על לבכם בעולם הקריוקי רבים ובניהם ניתן למצוא את מי און דה מייק, פלאג אין, ביט בוקס ועוד עשרות חדרי קריוקי פרטיים המציעים שירותים מתקדמים.
חדרי הקריוקי הפרטיים מציגים יתרונות רבים וללא ספק עולים ברמתם על הקריוקי הביתי ועדיין במידה ושומרים שלא להפריע לשכנים לא חייבים למהר ולשלול את הקריוקי הביתי.

לחזור למשהו ספציפי?

מחפשים חדר קריוקי ולא מצאתם אצלנו באתר? תכתבו כאן בשורת חיפוש ותנו לגוגל לעשות את הקסם!