איפה החדר קריוקי הטוב ביותר בישראל?

חדרי קריוקי פרטיים הפכו ללהיט מבוקש מאוד בקרב המבלים הרבים בישראל, הסיבה לכך ברורה: מוזיקה שאתם בוחרים ושרים, פעילות קבוצתית מגבשת, אוכל ושתייה והכל במקום אחד.
עם הביקוש הרב והאפשרויות הרבות, חדרי קריוקי פרטיים בארץ מתחרים אחד בשני ומשקיעים מיליוני שקלים בשנה כדי לפתח ולשפר את חדרי הקריוקי הפזורים בתל אביב, ירושלים, רחובות, פתח תקווה, ראשון לציון, נתניה, חדרה, אילת וערים נוספות בארץ.
אם אתם מחפשים את חדר הקריוקי הטוב ביותר בארץ וביקורות על חדר קריוקי, המאמר הזה בשבילכם.

אתם מבקשים – הם מספקים: חדרי קריוקי פזורים בכל רחבי הארץ

הביקושים הגדולים אחר חדרי הקריוקי הפרטיים במרכז, בדרום ובצפון, הובילו יזמים בארץ להקים עשרות חדרי קריוקי מושקעים עם איכות סאונד גבוהה, מבחר שירי קריוקי גדול, עיצובים איכותיים ומודרניים, ספות ופינות ישיבה, מסכי טלוויזיה גדולים, מספר מיקרופונים לשירה קבוצתית וכן אוכל ושתייה באיכויות משתנות בין המתחרים.
במרבית חדרי הקריוקי הגדולים בישראל תוכלו להקליט את כל ערב הקריוקי בתשלום סמלי של כמה עשרות שקלים.
חדרי הקריוקי הגדולים בארץ יודעים להתאים את עצמם גם עבור קריוקי לילדים ונוער, ההתאמה מבוצעת בהפרדה ברורה מחדרי המבוגרים, הגבלת שעות (בדרך כלל עד 20:00), תפריט נפרד לילדים וכמובן ללא אלכוהול.

כל המחירים בסקירה עשויים להשתנות מעת לעת ותלויים במבצעים והנחות כמות אורחים.

כדי לעשות לכם סדר, סקרנו שלושה שחקנים מרכזיים בענף חדרי הקריוקי: פלאג אין, מי און דה מייק וביט בוקס.
מלבד השחקנים המוכרים, בישראל קיימים מפעילים נוספים של חדרי קריוקי ובניהם: סטייג' קריוקי בר עם עמדת DJ  משלכם (נתניה), קריוקי פלייליסט עם שירותי קייטרינג מגוונים (באר שבע), קריוקי לאגו וג'אט וניוז (ירושלים), לופט פלוס (חדרה), און אייר (כרמיאל), פאן-דיי ומיסטורי (ראשון לציון) ושירותי קריוקי מתחרים הפרוסים ברחבי ישראל.

תותחי קריוקי: חדר קריוקי של פלאג אין

על שלטון חדרי הקריוקי בישראל מנצחים חדרי הקריוקי של "פלאג אין" (PLUGIN), מבין חלוצי חדרי הקריוקי הפרטיים בישראל שהפכו את חווית הקריוקי לערב בלתי נשכח עם מקסימום פנאי מושקע.
מגוון שירי הקריוקי של פלאג אין רחב ומורכב מלהיטים רבים, במידה ולא מצאתם באתר את השיר שאתם רוצים לשיר נסו לברר עם פלאג אין ואולי יאתרו עבורכם את הפלייבק קריוקי המבוקש.
רמת האוכל והשתייה בפלאג אין ברמה סבירה, אל תפתחו צפייה לתפריט מיוחד והמטרה של פלאג אין היא בעיקר המוזיקה והאווירה.

מחירים: המחירים נעים בטווח 30-70 ₪ לאורח (מוגבל בזמן), תוכלו למצוא חבילות משתלמות ומבצעים דרך האתר.
ערי קריוקי: תל אביב, ראשון לציון, באר שבע, כפר סבא, רמת ישי ואילת.
ביקורות נפוצות מהרשת: מתוך tripadvisor: "נחמד ומצחיק לשבת ביחד, האוכל היה מאכזב, עדיף להגיע שבעים" , מתוך הפייסבוק: "3 מיקרופונים בחדר ששירת את כולנו, היה שמח מאוד וחוויה תענוג".

מגוון שירים גדול, דילים ומבצעים: חדר קריוקי של מי און דה מייק

אם הייתם בחדרי קריוקי פרטיים בארה"ב ובאירופה, חדרי הקריוקי של מי און דה מייק (Me On The Mic‬) יכניסו אתכם לאווירה שונה המזכירה את חדרי הקריוקי המושקעים בעולם, חדרי הקריוקי של מי און דה מייק מעוצבים בסגנונות שונים מהעולם.
מגוון השירים במי און דה מייק רחב, חדרי הקריוקי מאובזרים במספר גדול של מיקרופונים, מסכי ענק ואפילו במות (תלוי בגודל החדר שיכול להגיע עד לעשרות רבות של אורחים).

מחירים: המחירים נעים בטווח 100-230 ₪ (ללא הגבלת זמן), ניתן לסגור על דילים לאוכל ושתייה.
ערי קריוקי: רחובות, תל אביב, פתח תקווה וחיפה.
ביקורות נפוצות מהרשת: גוגל: "חדרי קריוקי מעוצבים, תפריט אוכל נחמד", tripadvisor: "מסיבת חברה, היה אדיר, שיר מעולה. ניתן לתחזק את המקום יותר".

קליל, מהנה וממצה: חדר קריוקי של ביט בוקס

חדרי הקריוקי של ביט בוקס (BeatBox) אולי אינם מהגדולים אך עדיין יכולים לתת מענה ראוי לערב קריוקי מהנה למספר חברים בודד ועד כמה עשרות אנשים (תלוי בסניף).
כמו מרבית חדרי הקריוקי בישראל, בחדרי הקריוקי ימתינו לכם מספר מיקרופונים (בדרך כלל 2-3 מיקרופונים כאשר אחד מהם חוטי).
חדרי הקריוקי מאובזרים בעיצוב מקפיץ, ספות ישיבה נוחות ובחדרים הגדולים אזורי ישיבה צדדיים.

מחירים: המחירים נעים בטווח 40-60 ₪ (מוגבל בזמן), בסופי השבוע בדרך כלל תקבלו אפשרות לחבילות אוכל ושתייה.
ערי קריוקי: פתח תקווה, כפר סבא ותל אביב.
ביקורות נפוצות מהרשת: גוגל: "יחס ממש יפה, מחיר סבבה לגמרי", פייסבוק: "שירות נהדר, חגגנו מסיבת יום הולדת וכולם מאוד נהנו".

לחזור למשהו ספציפי?

מחפשים חדר קריוקי ולא מצאתם אצלנו באתר? תכתבו כאן בשורת חיפוש ותנו לגוגל לעשות את הקסם!

נגישות