חדר קריוקי לזוג – מתאים לדייט ראשון או דייטים ראשונים?

מחפשים לאן לצאת לדייט ראשון או הדייטים הראשונים? כדי להכיר בצורה טובה ומקורית את בני ובנות הזוז, חשוב לגוון ולחוות יחד מקומות מעניינים לגיבוש הזוגיות. פעילות נפוצה בקרב קהלים רבים מתאפשרת גם לזוגות המעוניינים לצאת לדייט משחרר ומוזיקלי: חדר קריוקי פרטי לזוג. לאן אפשר לצאת לדייט? האם חדר קריוקי מתאים לדייט ראשון? מה לגבי הדייטים הראשונים? השכרת חדר קריוקי בפעם ראשונה בדייט ראשון ואיך לא לעשות פאדיחות >>>

רעיונות לדייט ראשון

לאן לצאת לדייט ראשון? אולי השאלה הנפוצה ביותר בקרב גברים ונשים, שאלה שמעלה את סף הלחץ והחשש לפני הדייט, מומחים ליחסים וזוגיות יוכלו להעיד שדייט ראשון יוכל להיות המראה להמשך הקשר, אך הדבר אינו בהכרח מחייב.
בעידן האפשרויות הכמעט בלתי מוגבלות, עומדות בפני הגברים והנשים אפשרות רבות ומגוונות לדייט ראשון מעניין.
אחת מהאפשרויות הוא ליצר אווירה אינטימית באמצעות פיקניק קליל, אין צורך להיכנס להוצאות כבדות כאשר כל מה שצריכים הוא בקבוק יין, 2 כוסות ופירות העונה.
אם אתם מעוניינים בפתיחות ושבירת הקרח ושניכם אנשים פתוחים במקצת, תוכלו לבלות בסדנאות שונות כדוגמת סדנאות יצירה או אפילו סדנת ריקוד, אחריה תוכלו לסיים את הערב בדרינק בפאב ולסגור דייט ראשון מקורי ומהנה (העלות לסדנה רגילה יכולה לנוע בין 40-150 ₪ לאדם).
האם ניסיתם לטוס בכדור פורח בשמי תל-אביב ולראות את כל גוש דן כבר בדייט הראשון? בעלות של 80 ₪ לאדם, תוכלו לעלות לתצפית מדהימה ולהתחיל את הקשר עם זיכרון בלתי נשכח.
אם אתם טיפוסים ספורטיביים שרוצים ללכת על הפוך על הפוך ולקחת את "הסיכון" להזיע בדייט הראשון, באמצעות פעילויות של קיר טיפוס, לייזר-טאג, מתחם טרמפולינות ועוד, מצב הרוח המרומם והתגברות על הביישנות עשויים לבנות בסיס טוב לקשר ארוך טווח.
אפשרות משחררת היא יציאה להופעת סטנדאפ כבר בדייט הראשון, יציאה שתוכל לשחרר לחצים ומתחים הנפוצים בקרב זוגות בדייט ראשון.
אם אתם רוצים להשתחרר באמצעות תחרויות שונות תוכלו לבחור בדייט ראשון בבאולינג או בביליארד/סנוקר, התחרות הקטנה עשויה לכלול בתוכה יתרונות גדולים.

מבלים רבים מכירים את חדר הקריוקי הפרטי כאירוע קבוצתי מגבש, אך בפועל חדרי הקריוקי הפרטי יכולים להיות פעילות זוגית מעניינת במיוחד.
במידה ואתם לא זוג אנשים שהיו ידידים לפני הדייט הראשון או זוג פתוח במיוחד בעבור היכרות ראשונה, חדר קריוקי לזוג עשוי שלא להתאים לדייט הראשון אבל יתאים בהחלט כרעיון לדייטים הנוספים.

לאן לצאת לדייטים ראשוניים? אפשרות מקורית: חדר קריוקי פרטי משלכם!

ההיכרות בדייט הראשון מחייבת אותנו לשמר דייטים נוספים מעניינים בהמשך, הדייטים לא חייבים לכלול הוצאה גדולה אבל לחלוטין חייבים להמשיך לספק עניין ואפשרות להכיר בצורה מעניינת ומתאימה לרוח התקופה.
לאחר שעברתם דייט ראשון מוצלח תוכלו להתמקד ברעיונות לדייטים ראשוניים טובים, הדייטים הראשוניים מתמקדים בחיזוק הקשר הזוגי ובהיכרות אנושית אמיתית.
פעילות הסדנאות יכולה בהחלט להגיע בדייטים הראשוניים, כאשר סדנת אוכל יכולה לאפשר לכם להכיר את הצד הקולינרי של כל אחד ואחת מכם (סדנאות אוכל הן בדרך כלל הסדנאות היקרות, קחו זאת בחשבון).
פעילות מעניינת לדייט המשכיים ואולי אפילו לדייט ראשון היא פעילות התנדבות לכמה שעות, הפעילות מתחילה בהחלטה זוגית על מקום ההתנדבות ולאחר מכן חיזוק הפן הרגשי הזוגי שלכם.

אחת הפעילויות שיוכלו לטרוף את הקלפים ולחזק את הקשר כבר בהתחלה היא פעילות מוזיקלית בחדר קריוקי זוגי פרטי.
באמצעות הקריוקי תוכלו לעקוף את כל המחסומים ההתחלתיים, להכיר לעומק, לצחוק, ליהנות ולהשתחרר.
אם אתם קצת מתביישים להיחשף כבר בדייטים הראשונים, נצלו את הפעילות המשחררת של הקריוקי הפרטי כדי לשבור את הקרח בזוגיות במהירות ובקלות.
במידה ואתם זקוקים לרעיון מקורי איך ליזום ערב שכזה ואתם עדיין לא מספיק משוחררים, רעיון נוסף לערב קריוקי זוגי יכול להתאפשר ביציאה עם זוג נוסף (דאבל-דייט או טריפל-דייט), תמיכה של זוגות נוספים יוכלו לאפשר לכם להרגיש קצת יותר בנוח.

כמה עולה חדר קריוקי פרטי? מה זה כולל?

המחירים של חדרי הקריוקי משתנים, תלויים בכמות האנשים המגיעים לחדר הקריוקי ולעיתים תלויים גם במבצע או קופון קיים.
טווח המחירים יכול לנוע בין 30 ₪ למשתתף (באילת) ועד 100 ₪ למשתתף ותלוי חבילת אוכל ומשקאות.
חדרי הקריוקי הפרטיים הנפוצים: מי און דה מייק, פלאג אין, ביט בוקס וחדרי קריוקי פרטיים נוספים הפזורים במכרז, בדרום ובצפון.
מרבית חדרי הקריוקי הפרטיים בישראל כוללים עיצוב מושקע, איכות סאונד גבוהה, מספר מיקרופונים, מגוון שירי קריוקי לבחירה ותפריט אוכל ושתייה קלה וחריפה לבילוי לזוג, ערב זוגות ועד קבוצות גדולות.
כל מה שתצטרכו הוא להחליט ביחד על ערב קריוקי זוגי מהנה, לבחור אם אתם הולכים עם זוגות נוספים או לבד ופשוט ליהנות מעבירה מוזיקלית.

לחזור למשהו ספציפי?

מחפשים חדר קריוקי ולא מצאתם אצלנו באתר? תכתבו כאן בשורת חיפוש ותנו לגוגל לעשות את הקסם!