איך להיות זמר קריוקי טוב יותר?

כל מה שצריך לעשות כדי להשתפר בקריוקי

קריוקי הפך להיות פופולרי במיוחד בשנים האחרונות, בטלוויזיה משדרים בתחיפות תחרויות מוזיקליות ונראה כאילו כולם הפכו לזמרים, כיום אתם יכולים למצוא ערבי קריוקי כמעט בכל מקום בארץ, אם זה חבר'ה בבית מועדונים או חדרי קריוקי פרטיים.

אז מה עושים אם אנחנו לא הזמרים הכי טובים אך מאוד רוצים להשתפר, ובכן זמר קריוקי שרוצה להיות טוב יותר יכול בהחלט לעבוד על זה ולעשות שינוי, ישנם כמה פעולות פשוטות שיש לעשות שיכולות לשפר באופן משמעותי את הרמה שלכם ולעזור לכם לשיר טוב יותר ונכון יותר.

בדומה לזמרים מקצועיים יש כמה תרגילים שאם תתמידו בהם תראו שיפור כבר אחרי כמה פעמים שתגיעו לשיר, אספנו עבורכם מספר טיפים והמלצות שיכולים לעזור לכם להיות זמרי קריוקי טובים יותר.

pexels aleksandr neplokhov 1238943 - איך להיות זמר קריוקי טוב יותר?
תוך כמה זמן אפשר לשפר את שירת הקריוקי שלי?

מה לעשות כדי לשיר קריוקי טוב יותר

דבר ראשון שאתם צריכים לעשות זה להרגע הרבה פעמים זמרי קריוקי מתקשים לבטא את עצמם בגלל התרגשות ולחץ, זה ללא ספק גורם שיכול להשפיע ישירות על איכות השירה שלכם, כמו זמרים מקצועיים חשוב לשים לב לנשימה שלכם, בעיקר כאשר אתם לחוצים הנשימה שלכם הופכת למהירה יותר וזה משפיע על השירה שלכם.

שימו לב לפני שאתם עולים לשיר, הסדירו את הנשימה שלכם זוהי דרך מעולה להפיג מתחים קחו נשימות עמוקות מלאו את כל חלל הבטן באוויר והוציאו אותו לאט לאט, שימו לב שאם תקפידו על תרגיל זה כבר תוכלו לראות שינוי בשירה שתבקע מגרונכם.

דבר שני שמאוד חשוב בעיקר לזמרי קריוקי הוא לבחור שיר שאתם אוהבים מאוד ולא פחות חשוב מכירים טוב, כדי אפילו לעשות אימונים בבית זה מאוד יעזור לכם להכיר טוב את השיר בזמן אמת, יש חשיבות גדולה לכמה אתם מוכנים ואם תשירו שיר שאתם מכירים פחות טוב תתעסקו יותר באיך לעקוב אחר השיר ופחות איך אתם שרים.

לחימום הקול לעיתים יכול להיות גורם מכריע, תחשבו על שחקן כדורגל שעולה למשחק אם הוא יעלה ישר ללא חימום הוא לא יוכל להיכנס למשחק כמו שצריך ויותר מזה הוא אף עלול להיפגע הרבה יותר בקלות, שירה זה אותו דבר לעלות לבמה ללא חימום יקשה עליכם לנצל את הפוטנציאל שלכם ואף עלול לפגוע במיתרי הקול שלכם.

דרך טובה ויעילה לעשות חימום קולי היא באמצעות זמזום, לפני שאתם עולים לבמה תשירו את השירים שמתנגנים ברקע בזמזום זה מאוד עוזר למיתרי הקול ומחמם אותם לקראת המאמץ של השירה בהופעה עצמה וגם יעניק לכם ביטחון.

אם אתם עומדים לשיר קריוקי בפני קהל גדול כדאי גם להתכונן בהתאם לבשו בגדים שאתם אוהבים ותרגישו טוב עם עצמכם ביטחון עצמי מאוד יעזור לכם לשיר טוב יותר ולבטא את עצמכם בצורה יעילה יותר באופן משמעותי.

כדאי לזכור שהדבר החשוב ביותר הוא להנות, זה ללא ספק המטרה של האירוע והוא אמור להיות כזה שעושה לכם כיף ואתם רוצים להשתתף בו, 

כדאי להיות פעיל לפרגן לזמרים האחרים זה מאוד יעזור לכם שתהיו על הבמה האווירה תהיה טובה יותר ורוב הסיכויים שתצליחו כמו שאומרים לדפוק הופעה מנצחת.

אם תקפידו לעשות את התרגילים הפשוטים תוכלו לראות שינוי ושיפור הרבה יותר מהר ממה שאתם מדמיינים, ככל שתשתפרו זה גם ייתן לכם יותר מוטיבציה ובשורה התחתונה תרגישו טוב יותר עם עצמכם וזה הכי חשוב.

שאלות ותשובות בנוגע לאיך להיות זמר קריוקי טוב יותר

כן בהחלט, יש כמה תרגילים פשוטים שאתם יכולים לעשות שיעזרו לכם להשתפר ולבטא את יכולות השירה שלכם בצורה טובה יותר, כדי להתמיד בתרגילים הם טובים גם לחיים וגם מי יודע אולי תגלו בעצמכם כישרון נסתר.

התשובה היא פשוטה בחרו את השיר שאתם הכי אוהבים וגם יודעים לשיר אותו הכי טוב, זאת בדרך כלל הנוסחה המנצחת שתגרום לכם להיות זמרים טובים יותר.

פיתוח קול נועד כדי לשפר את יכולות השירה והדיבור שלכם, כדי להשתפר בקריוקי מומלץ להתאמן בבית ולעשות מספר תרגילים כדי לשפר את היכולות הווקאליות שלכם.

אם תקפידו לעשות את התרגילים הבסיסיים לפני שאתם עולים לבמה תוכלו להרגיש את ההבדל כבר בהתחלה כדי להמשיך ולהשתפר יש להתמיד בטכניקות אלה כל פעם שאתם מתכוונים לשיר.

לחזור למשהו ספציפי?

מחפשים חדר קריוקי ולא מצאתם אצלנו באתר? תכתבו כאן בשורת חיפוש ותנו לגוגל לעשות את הקסם!

נגישות