מי המציא את מכונת הקריוקי?

המוזיקאי ואיש העסקים דייסוקה אינוה מכונה לעתים קרובות ממציא מכונת הקריוקי הראשונה בשנת 1971, אך למעשה שיגייצ'י נגישי, הבעלים של מפעל אלקטרוניקה, המציא את המכונות בשנת 1967. יש המכנים אותו ממציא, אך הוא כן אחראי למעשה להמצאת מספר מכונות אחרות, בראש ובראשונה מכונת KARAOKE המקורית. מוזיקאי ואיש עסקים בשם Daisukes InOUe, הנחשב לעתים קרובות כממציא מכונת הקריוקי הראשונה הומצא בשנת 1971 על ידי מוזיקאי / איש עסקים. אבל למעשה זה לא ממנו, כי הוא המציא את המכונה שהמציא בשנת 1967.

המהנדס היפני שיגייצ'י נגישי, אשר ייצר בשנת 1967 את אב הטיפוס הראשון אי פעם במפעל האלקטרוניקה שלו בטוקיו. בשנת 1971 הוא יצר את מכונת הקריוקי האמיתית הראשונה שלו, שפותחה על ידי המוזיקאית דייסוקה אינו, מבוססת קובי.

Daisuke Inoue רשם פטנט על המכונה החדשה שלו

ולכן יש כל כך הרבה ויכוחים על מי המציא את מכונת הקריוקי. התשובה הפשוטה לשאלה זו היא כי קריוקי כפי שאנו מכירים אותו היום הומצא על ידי אדם בשם Daisuke inouo, אך למעשה כמה אנשים תרמו למשיכה המרכזית של קריוקי בימינו. ואכן, מכונות ה- KARAoke הראשונות פורטו באותה השנה בה המציא אותן אונוי, על ידי הממציא הפיליפיני רוברטו רוסאריו. אז אם DaISuke Tojo, Shigeichi Negishi ו- RobertoRosario המציאו קריוקות, אז הוא רשם עליהן פטנט ביחד.

לאחר שלא הצליח לרשום פטנט על המצאתו, הוא הקים בסופו של דבר חברת שמע בשם Clarion, שהפכה לאחת מחברות האודיו המצליחות בארצות הברית.

הם שחררו את דגם KDX2000

שתמך בקריוקי בפורמט DIVX, ושחררו את אחד מנגני הקריוקי הראשונים שתמכו בקריוקי. MP3 / גרם. היכולת לקרוא דיסקי CD / G היא שהופכת אותם לפופולאריים כל כך, והם מכשיר kARAoke מהנה שמציע הרבה ערכים ופונקציונליות מצוינים, מה שהופך אותם לבחירה מצוינת למסיבות ומסיבות עם מספר רב של אנשים. הרמקולים, שאינם מיועדים במיוחד לקרוקי או לרמקולי מסיבות, יכולים לשמש גם כמערכת של קראקן, אך אינם דוברי Laraoke או Kart מיוחדים. באשר למכונות עצמן והטכנולוגיה שמאחוריהן, ההקדמה בשנות השבעים פירושה שרוב מכונות הקריוקי המוקדמות הללו שימשו רק למסיבות פרטיות ולא לאירועים ציבוריים. רק בשנות השמונים הפכה מכונת הקריוקי לחפץ ביתי נפוץ יותר, מה שגרם להתפוצצות של כל שוק קליפ הקריוקי. כמו כן, שנות ה -90 הביאו לנו את המכונות הראשונות שיכולות להוריד קריוקי ושירים שמישהו רצה לשיר.

אז ברים לקריוקי היו רק בר עם מכונת קריוקי, אבל הם נעשו יותר ויותר יצירתיים ורצו להפוך את זה לחוויה שלמה. הם היו עכשיו מקומות נפוצים לשיר, והייתה להם טכנולוגיה שגרמה למכונות kARAoke הראשונות לצחוק במקרה הטוב ולאיים במקרה הרע.

ביתן הקריוקי

שנקרא Box מכיוון שכל יחידה היא חדר נפרד, הופיע לראשונה בשנת 1985 והפך פופולרי מאוד בשנות התשעים. בתחילה הותקנו מכונות קריוקי במסעדות ובחדרי בתי מלון, אך עד מהרה הפך פופולרי עסק חדש בשם קופסאות קריוקי, שכונו "חדרים ממודרים". בתחילה הם שוכנו במסעדות או חדרי מלון. ועד מהרה הם הפכו פופולריים בברים, מסעדות, בתי מלון ומקומות בילוי אחרים כמו בתי קולנוע, בתי קולנוע, מועדוני לילה, תיאטראות ומסעדות. בתחילה הוצבו מכונות KARAOKE על מיטות מסעדה / מלונות ולבסוף בבתי מלון ובחדרי מסעדות. עד מהרה נקראה חנות חדשה יותר תיבות KARAOOKE, "חדרי התאים" או "Q-Box", שהם חדרים נפרדים, או אפילו בבתי קולנוע, בתי קולנוע, תיאטראות, תיאטראות ובתי קולנוע.

אז

בעצם, הפיליפינים המציאו את מכונת הקריוקי, אבל יש מחלוקת מי המציא אותה. הוא האמין כי פותח ביפן לפני שהוא הוכרז לשאר העולם. אינאו לא הצליח לרשום פטנט על המצאתו מכיוון שמעולם לא ידע שהיא תהיה מבוקשת ברחבי העולם. אך היפנים קנו את הפטנט והפיקו אותו בארה"ב, שם הפך פופולרי בברים, מסעדות, בתי מלון ומקומות בילוי אחרים.

אינאו הוכר כממציא קריוקי רק בשנת 1996 כאשר צוות סרטי תעודה סינגפורי התחקה אחריו

כדי להבין את ההצלחה ההדרגתית של הקריוקי באמריקה, נסע ראפטרי מלוס אנג'לס, שם נפתח בר הקריוקי הראשון במדינה בשנת 1982, לניו יורק בשנת 1983, אחר כך לסן פרנסיסקו בשנת 1985, ולבסוף לארצות הברית של אמריקה ב -1987. , משם מייקל מוזס גריפין וברבי רובינס ייצגו בגאווה את אומתם באליפות העולם לקריוקי 2007. זו הייתה השנה הראשונה לאליפות העולם בקריאק, שהחלה בפינלנד בשנת 2003 ומאז הפכה לתחרות הבינלאומית הגדולה ביותר עבור זמרי קריוקי. לפני שנספר לכם על ההרפתקאות המצחיקות וטקסי הפרסים, עליכם לדעת כיצד אינוי וממציאו השותף, מסאהירו יאמאגוצ'י היפני, הגיעו להמציא את מכונת KARAOKE הראשונה.

לחזור למשהו ספציפי?

מחפשים חדר קריוקי ולא מצאתם אצלנו באתר? תכתבו כאן בשורת חיפוש ותנו לגוגל לעשות את הקסם!