קריוקי פור יו: בוחרים את השיר שרים בחינם

למרות הצלחת חדרי הקריוקי הפרטיים, עדיין ישנם אוהבי מוזיקה רבים שמחפשים ערב קריוקי ביתי שמתאים לכולם ובהפעלה פשוטה יחסית. קריוקי בבית יכול להיות מהנה ויחסית קל לביצוע, עם בחירת שיר קריוקי מאתרים ואפליקציות ועד השקעה גדולה על ערב קריוקי מהנה בבית או בחצר. קריוקי פור יו מייצג את החוויה המוזיקלית שנבנתה עבורכם, בבחירה פשוטה ולחיצה אחת על שיר תוכלו לארגן ערב שלם. אז קודם כל צריך לבחור איזה שיר לשיר ולאחר מכן שרים קריוקי בחינם!

אתר עם שירי קריוקי בחינם? רק תבחרו שיר ותתחילו לשיר!

יותר משעם ישראל הוא עם הספר הוא ככל הנראה עם המיקרופון, רבים מאזרחי ישראל מחפשים אחר קריוקי עבור ערב מהנה או עבור אירועים משמחים שונים.
בשנים האחרונות כבשו את ישראל חדרי הקריוקי הפרטיים בעשרות מוקדים בארץ, למרות ההצלחה הברורה, ישראלים רבים עדיין מעדיפים לחגוג קריוקי בתוך הבית או בחצר – פרטי או ביתי המטרה של כולם היא אחת: קריוקי פור יו, עולם מוזיקלי ההופך כל אדם לזמר/ת ברגע.

מודל הקריוקי פור יו בא לידי ביטוי בכל אתרי הקריוקי בארץ, בניהם ניתן למצוא אתרי קריוקי רבים: karaoketv או שרים קריוקי, karaoke4free, קריוקי פסנתר, freekaraoke ועוד שירותים קטנים המציעים פלייבקים.
הפורמט שסובב את כל האתרים הוא פשוט, אתם בוחרים שיר, לוחצים ומתחילים לשיר קריוקי בחינם יחד עם המשפחה או עם החברים לערב ביתי מהנה (במיוחד בתקופת הקורונה).
חלק מהאתרים כדוגמת karaoketv יאפשרו לכם מגוון שירים רחב, עם אפשרויות לבחירת שירים נפוצים של קריוקי, קטגוריות ז'אנרים לבחירת השירים שאתם אוהבים, יצירת רשימת השמעה (טוב לארגון ערב קריוקי מסודר) ועוד.
באתר שרים קריוקי לקחו את חשיבת הקריוקי פור יו צעד אחד קדימה עבורכם ומאפשרים לכם לקבל מידע מקדים על השיר, עם המילים, הקליפ עם ובלי השירה ואפילו להוריד ולעלות את סולם השיר.
חלק מאתרי הקריוקי אינם מתעדכנים כמו אתרי הקריוקי הגדולים, אך עדיין מכילים בתוכם מבחר מכובד של שירי קריוקי מוכרים ויתמקדו בשירים ישנים שכולנו אוהבים.

יש גם אפליקציות קריוקי

מלבד אתרי הקריוקי תוכלו למצוא מבחן גדול של שירי קריוקי בעברית ולועזית באפליקציות הקריוקי השונות: אפליקציית שרים קריוקי, Yokee, Smule, קריוקי התקרה ועוד.
חלק מאתרי הקריוקי מציעים אפשרויות שונות, בחירה בין קטגוריות, אפשרות הקלטת קריוקי, שיתוף ברשתות החברתיות ועוד.
אם אין לכם אפשרות לחבר את הקריוקי לטלוויזיה או כל מסך גדול, ניתן להגיד שאפליקציות הקריוקי נותנת את חווית הקריוקי פור יו בקטן, באופן פרטי או אולי זוגי אך לא בהכרח מתאימות לערב קריוקי.
להבדיל מהאתרים שמציגים קריוקי שעובד בצורה טובה, חלק מאפליקציות הקריוקי אינן מתעדכנות כל תקופה קצרה וייתכנו תקלות ובאגים שונים באפליקציות.

קריוקי פור יו: ארגון וסדר, הגברה, מזון ושתייה

כדי שערב הקריוקי יהיה באמת פור יו, צריכים לזכור שויתור על חדר קריוקי פרטי יצריך מכם לבצע מספר פעולות שמצריכות ערב קריוקי בבית.
בארגון ערב קריוקי בתוך הבית או בחצר זכרו שלרוב כמות המוזמנים היא יחסית גדולה מסתם עוד ערב בו אתם מארחים, ערב הקריוקי הביתי יצריך מכם פעמים רבות לארגן שולחנות וכסאות, אוכל קל (חטיפים, פיצוחים ופירות) ושתייה קלה ולעיתים גם חריפה.
אתרי הקריוקי פור יו מספקים לכם את השירים, אתם חייבים לחשוב האם אתם מעוניינים בערב קריוקי בו אנשים שרים יחד עם המוזיקה ללא הגברה או לשכור/לקנות מערכת הגברה עם מיקרופונים, שתרים לכם את ערב הקריוקי לשמיים (זכרו שהגברה יכולה להפריע לשכנים, תאמו איתם מראש ואולי אפילו תשקלו להזמין אותם לערב הקריוקי).
אם אתם מארגנים ערב קריוקי בבית באופן תדיר ונאלצים להוציא כמה מאות שקלים על כל ערב, המוזמנים הקבועים שלכם יכולים בהחלט להשתתף בעלות סמלית לארגון הקריוקי אצלכם בבית.

לחזור למשהו ספציפי?

מחפשים חדר קריוקי ולא מצאתם אצלנו באתר? תכתבו כאן בשורת חיפוש ותנו לגוגל לעשות את הקסם!

נגישות