איך קונים כרטיסים להופעות הכי שוות?

בעבר, לפני המצאת האינטרנט והטלפון, אם היינו רוצים ללכת לסרט, להצגה או להופעה, היינו מגיעים מראש למשרד הכרטיסים, עומדים בתור, רוכשים כרטיס מראש להופעה ומסתכנים בכך שאולי נאבד את הכרטיס או שאולי לא נוכל להגיע להצגה או להופעה ביום המופע ולא נספיק למכור את הכרטיס למישהו אחר.

במקרים אחרים, היינו מגיעים מוקדם ביום המופע, עומדים בתור ורוכשים כרטיסים בכניסה ומסתכנים בכך שיש סיכוי שכבר לא יישארו לנו מקומות, או שהמקומות שיישארו לנו לא יהיו מספיק טובים.

כיום הדרך הזאת כמעט ונעלמה מהעולם, ועברנו כבר מזמן לדרכים יעילות יותר – רכישת כרטיסים להופעות באמצעות הטלפון, האינטרנט או האפליקציה.

משרדי הכרטיסים ומפיקי ההופעות כבר מזמן הבינו שישנן דרכים יעילות יותר לרכוש את הכרטיסים, דרכים שמייעלות את השיטה ומאפשרות לרוכשי הכרטיסים ביטחון ואף קבלת החזר באופן פשוט יותר במידה ויתבטל המופע.

רכישת כרטיסים באמצעות הטלפון – לחברות כרטיסים רבות, וגם לאולמות מופעים והצגות ישנם מוקדים טלפוניים אליהם ניתן להתקשר ולרכוש דרכם את הכרטיסים. לעיתים השירות יחויב בעמלת טיפול, ורוכשי הכרטיסים יוכלו לבחור אם הם רוצים שהכרטיסים יישלחו אליהם במייל, בדואר, לאסוף אותם באופן עצמאי או לאסוף אותם ביום המופע. במקרה הזה, הכרטיסים יחכו לרוכש מחוץ למופע והוא רק יצטרך לאסוף אותם באמצעות מספר ההזמנה שלו או פרטים מזהים אחרים.

רכישת כרטיסים באמצעות האינטרנט – דרך נפוצה ויעילה במיוחד, שחוסכת המון זמן ומאפשרת לרכוש כרטיסים בקלות וביעילות. לאחר פתיחת מכירת הכרטיסים להופעה או להצגה, ניתן להיכנס לאתר או לכתובת אחרת בה נמכרים הכרטיסים ולרכוש את כרטיסי הכניסה להופעה באופן עצמאי. במצב כזה, הרוכש יוכל לבחור את מקום הישיבה המועדף עליו ואף לרכוש מספר רב של כרטיסים ככל הניתן ולפי הצורך. הגמישות והיעילות בה התהליך מתבצע והדרך בה הלקוח מקבל את כל המידע במהירות ויכול לבחור את הכרטיסים בעצמו, מאפשרת גם למוכרי הכרטיסים וגם לקונים לנהל את התקשורת ביניהם בצורה מהירה וטובה.

רכישת כרטיסים דרך חברות האשראי – חברות אשראי רבות מציעות הטבות או הנחות ברכישת כרטיסים למופעים ולהצגות. לעיתים הן מתנות את ההנחה או את ההטבה בשימוש בכרטיס בסכום מסוים, לעיתים באמצעות נקודות ולעיתים פותחות את ההטבה לכלל לקוחותיהן. רכישת הכרטיסים באופן הזה מתבצעת דרך אתר חברת האשראי או דרך האפליקציה וגם היא טובה מאוד למוכר הכרטיסים ולמי שקונה אותם. אפשר למצוא הרבה מאוד הצגות מומלצות במחירים זולים מאוד ועם מבצעים שווים ביותר.

ברכישות מקוונות, גם דרך האשראי וגם דרך הטלפון, חשוב לשים שהשירות מאובטח מפני הונאות וגניבות וכי כרטיס האשראי שלכם מבוטח. לרוב, חברות ואתרים עושים את מירב המאמצים על מנת לאפשר קנייה מבוקרת ומאובטחת באינטרנט ולספק שקט וביטחון ללקוחות, אך חשוב שגם רוכשי הכרטיסים ישימו לכך לב ויוודאו זאת. 

המעבר מכרטיסים מנייר לכרטיסים אלקטרוניים או לרכישה אלקטרונית של הכרטיסים היטיבה עם עולם המופעים וההצגות. היא מאפשרת ללקוחות ולרוכשי הכרטיסים לקבל את כל המידע, להיות חשופים אליו ולקבל החלטות מתאימות לפי העדפותיו במהירות וביעילות. היא חוסכת זמני המתנה בשירות לקוחות אחרים, וכמובן את התורים הארוכים שהיו בעבר לרכישת כרטיסים כאלו.

לחזור למשהו ספציפי?

מחפשים חדר קריוקי ולא מצאתם אצלנו באתר? תכתבו כאן בשורת חיפוש ותנו לגוגל לעשות את הקסם!