טיפים קריוקי בבית

לעשות קריוקי בבית? איזה ציוד לקנות לקריוקי ביתי בסלון / במרפסת / בחצר? רוצים לעשות ערב מסיבת קריוקי עם חברים או משפחה? כל הטיפים בנושא פה!

קריוקי היא דרך נהדרת ליהנות ולהשתחרר תוך כדי שירת הלב.

ישנם כמה טריקים כדי להפוך את החוויה הטובה ביותר שיכולה להיות. אחד מהם הוא לוודא שיש לך רמקול בלוטות' בקרבתך כי רמקול הקריוקי שלך לא יוכל להתמודד עם האפקט המלא. טיפ נוסף הוא לארגן כמה חברים לזמן טוב עוד יותר!

ישנן דרכים רבות לארח קריוקי לחברים ובני משפחה. כאן נראה לכם איך עושים קריוקי בסלון או בחצר.

1. קריוקי עשה זאת בעצמך: תצטרך מיקרופון, רמקולים ודרך כלשהי להשמיע את המוזיקה (אייפוד, נגן CD, רדיו אינטרנט). אם אתה רוצה להוסיף ויזואליה שקול לרכוש טלוויזיה או מקרן למסיבת הקריוקי שלך.

2. מארח קריוקי: אתה יכול לשכור מישהו שיודע לשיר ויש לו רשימת שירים נרחבת זמינה בביתו. הם יביאו את הציוד הדרוש וידאגו לכל התכנון בזמן שאתם מבלים עם החברים והמשפחה.

3. מסיבת קריוקי: ניתן למצוא חברת אירועים מקצועית המארחת מלא

להרבה אנשים יש אהבה לקריוקי בבר, אבל החוויה לא תמיד כל כך גדולה. לעתים קרובות יש יותר מדי אנשים, רמות סאונד גבוהות, וקשה להתמקד במילים כשיש כל כך הרבה מה שקורה.

עשינו סיעור מוחות לגבי איך ליהנות מקריוקי בבית. הנה הטיפים המובילים שלנו להפוך את הסלון לחדר קריוקי או את החצר האחורית לבמת קריוקי למקרה שתרצו לארח מסיבה!

– התקן רמקולים סראונד בסלון/חצר שלך – תלה וילונות שחורים מול חלונות – תלה סדינים לבנים בחוץ לפרטיות – צור רשימת סט עם כל השירים האהובים עליך – תאם צבע את התווים עם המילים ועשה בטוח

קריוקי תמיד היה חביב המסיבות. בין אם אתה רק מחפש ליהנות ולחגור את המנגינות האהובות עליך, או אם אתה מנסה לשלוט במלאכה שלך ולמצוא את השיר המושלם לתחרות הבאה, קריוקי היא דרך מצוינת לבלות.

אם אתה רוצה להיות מסוגל לשיר קריוקי בבית, כל מה שאתה צריך הם 3 הדברים הבאים:

1) מחשב שמותקנת בו תוכנת קריוקי

2) סט רמקולים עם סאבים

3) מגבר

שני האחרונים הם אופציונליים בהתאם לסוג איכות הסאונד שאתה מחפש. אתה יכול גם להשתמש בטלוויזיה שלך בתור צג!

אם אתה רוצה לשיר קריוקי בבית, אתה צריך את הדברים הבאים:

– נגן CD או DVD.

– המכונה שמחזיקה את נגן התקליטורים או ה-DVD.

– רמקולים שייצא מהם הצליל.

– מיקרופון.

יש אנשים שמשתמשים גם בטלוויזיה כדי שיוכלו לראות טוב יותר את המילים על המסך בזמן שהם שרים.

אנשים רבים רוצים ללמוד לשיר קריוקי, אבל הם לא יודעים איזה ציוד צריך. התקנת מכונת קריוקי בבית יכולה להיות די יקרה, במיוחד אם אתה רוצה ציוד איכותי. למרבה המזל, ישנן חלופות זולות יותר שעדיין יכולות לספק לך את ההזדמנות לשיר את השירים האהובים עליך.

אתה תמיד יכול להקים תחנת קריוקי משלך על ידי הורדת המילים של השירים האהובים עליך והדפסתם על דפי נייר. אם אתה באמת רוצה לעשות את זה כמו העסקה האמיתית, חבר מיקרופון למחשב שלך.

לחזור למשהו ספציפי?

מחפשים חדר קריוקי ולא מצאתם אצלנו באתר? תכתבו כאן בשורת חיפוש ותנו לגוגל לעשות את הקסם!