שילוב קריוקי במסיבות – איך עושים את זה?

מוזיקת קריוקי היא חלק בלתי נפרד מהמסיבה, בסופו של דבר, מוזמנים אוהבים מוזיקה, ללא ספק. המוזיקה מקפיצה את המסיבה, גורמת לשמחה רבה בקרב המוזמנים, ומשדרגת את כל האווירה. אם זאת, מוזיקה יכולה גם להוריד את האווירה של המסיבה אם השירים נבחרו בצורה לא נכונה. לפיכך, כדאי ומומלץ לבחור בשירים בהתאם לאופי המסיבה, לקהלי היעד, ולתנאים נוספים. אז איך עושים את זה בצורה נכונה? במאמר זה, תלמדו כיצד לשלב בצורה מקצועית קריוקי במסיבות.

איך לשלב קריוקי במסיבה?

הדרך היחידה לשלב קריוקי במסיבה מתחילה בהבנת האורחים, קהלי היעד, העדפות ותחומי העניין. לדוגמא, יש כאלה שמעדיפים מזרחית, יש כאלה שמעדיפים מוזיקה ישראלית, והאחרים מעדיפים מוזיקה מסוג פופ, מוזיקה קצבית או בשפה בינלאומית. המטרה היא למצוא את האיזון, השילוב. קדימה לעבודה, אז איך באמת עושים את זה? הנה כמה שלבים התחלתיים – בשלב הראשון מכולן, בחנו מיהם המוזמנים, לאיזה קהלי יעד הם משתייכים. בשלב השני, בצעו סקר בין כלל המשתתפים – איזה מוסיקה הם הכי אוהבים. בשלב השלישי, שלבו את כלל הסגנונות בצורה שווה במסיבה.

מומלץ מאוד לסנן את הקהל לפי אחוזים – כמה אוהבים מה? מוזיקה מזרחית? פופ? או ישראלית? האחוזים המובילים יקבלו חשיפה מוזיקאלית ברוב הערב, כך זה בעצם עובד. אם זאת, אל תזניחו את הקהלים שאוהבים מוזיקה עם אחוזים נמוכים, בצעו הערכה ראשונית והשתמשו בשירותי DJ. ניתן גם לשלב מוזיקה בטעם מובחר אישי, כזה שאתם ממש אוהבים, מוזיקה מרגשת ככל האפשר.

האם ניתן לשלב קריוקי במועדון?

האם באמת ניתן לשלב קריוקי במועדון בצורה מקצועית? התשובה היא, ללא ספק, מדויקת וחיובית. ניתן לשלב קריוקי במועדונים על ידי שירותיו של ה־DJ. ברוב המקרים, השירות כלול כבר בחבילה. בהשכרת מועדון חגיגי כזה או אחר, תינתן האופציה להשכרת איש מקצוע – תקליטן או DJ מובחר. ניתן גם להמליץ לתקליטן על מוזיקה שאתם אוהבים, או מוזיקה שהמוזמנים יצליחו להתחבר אליה. ההמלצה הטובה ביותר – היו קשובים, אל תקשו, בקשו המלצות מהתקליטן, זוהי עבודתו בפועל. אם זאת, אל תוותרו על העקרונות שלכם, על המוזיקה שאתם אוהבים. אחרי הכל, זה הערב שלכם.

למען הסר הספק – מועדון בת מצווה או ימי הולדת מכיר מקרוב את כל סוגי המוזיקה, מניסיון אישי. הקריוקי הנפוץ ביותר בקרב הקהלים הצעירים, הוא, ללא ספק, הקריוקי המזרחי והישראלי, הנפוץ. כדאי ומומלץ להיעזר גם ברשימת קריוקי מיוטיוב, כזאת שתוכלו להציג בערב המסיבה הגדול מכל. כעת, הגיע הזמן לעבודה הגדולה – בחירת הקריוקי הסופי במסיבה. בחרו בצורה נכונה, והתייעצו.

מעוניינים במועדון עם אווירה צעירה ואנרגטית? בקרו באתר הבא – https://scoopstar.co.il/ מעוניינים בשירותי קריוקי שקולע בול לטעם האישי? אנחנו כאן לשירותכם, צוות האתר.

לחזור למשהו ספציפי?

מחפשים חדר קריוקי ולא מצאתם אצלנו באתר? תכתבו כאן בשורת חיפוש ותנו לגוגל לעשות את הקסם!