קריוקי – ידע כללי

מה זה קריוקי?

"קריוקי" (カ ラ オ ケ) הוא תערובת של "קארה" / 空 אשר מרמז ריק ו "oke" / "オ ケ" המייצג סימפוניה / オ ー ケ ス ト ラ. עבור קריוקי לשיר עם יקיריהם או לבד.




מכונות קריוקי הראשי נעשו בשנת 1971 על ידי Daisuke Inoue בשם "8 Juke". עם זאת מכונות אלה היו פשוט, עם רק 8 מסלולים עולה 100 ין כל, הם התברר להיות נפוץ מאוד ביפן בין 1980s, מאוחר יותר מתפשטת למדינות שונות באסיה ובמדינות הברית. בימים אלה, קריוקי הוא מצרך שעשועים ברחבי העולם.

קריוקי ביפן הוא כיף, הערכה נבונה נורמלי במיוחד. לפיכך, קריוקי הוא אחד המסלולים התובעניים לפחות בשבילך כדי להגדיל את המעורבות המעשית של התרבות היפנית. על סיכוי כבוי כי אתה אף פעם לא היה קריוקי ומעדיף לא להשפיל את עצמך, לא להדגיש, מאמר זה יספק לך את כל הנתונים שאתה תדרוש.




כאשר אתה מזין חנות קריוקי, אתה תהיה בברכה על ידי צוות באיסוף. תישאל איזה מספר אנשים נמצאים באיסוף שלך ובאיזו מידה אתה צריך להישאר. לאחר הליך הגיוס, הצוות ייתן לך הצעת חוק המדגימה את מספר החדר שלך, זמן הכניסה וכמה הנחיות. במקרה שאתה צריך את המשקאות בר חלופה להאיר את הצוות אשר גם ידריך אותך בר משקאות עצמית תועלת או לקחת את הבקשה שלך. כמה מקומות מציעים גם cosplay (מעריצים, Joysound) ואת מכשיר (טמבורין, גיטרה, maracas) השכירות. שאל את הצוות אתה צריך להיות מסוקרן.

בתוך כל חדר, יש בדרך כלל 2 מקלטים, ספה, שולחנות, מסגרת קריוקי (רמקולים, מגבירי), כרית שליטה, טלפון פנימה וטלוויזיה. הרמקולים מאפשרים לך לשנות באופן אפקטיבי את עוצמת הקול של המוזיקה או להתחבר לגיטרה שכורה. מדי פעם, החדר שלך יכול אפילו יש פאזה ומגבר עומד!

Depositphotos 85885230 s 2015 300x200 - קריוקי - ידע כללי
מועדון קריוקי

לחזור למשהו ספציפי?

מחפשים חדר קריוקי ולא מצאתם אצלנו באתר? תכתבו כאן בשורת חיפוש ותנו לגוגל לעשות את הקסם!

נגישות