שרים קריוקי? מהם 5 שירי העשור הגדולים ומדוע כולם שרים דווקא אותם?

גם אתם שרים קריוקי? אוהבים לפתוח מיקרופון ורמקולים בבית ופשוט לשיר בשביל הכיף? אוהבים לשיר בחדר קריוקי מסודר ומקצועי? תמיד אתם נתקלים בשאלה העצמית, טוב נו אז איזה שיר נשיר עכשיו? אז למה לא לשיר את שירי העשור?

אם אתם רגע לפני ערב קריוקי פרטי ואתם מתכוונים לשיר וליהנות, אתם ככל הנראה בשאלה הגדולה: "מה הם שירי הקריוקי המבוקשים ביותר?". על-מנת לענות על השאלה הזו, פירטנו עבורכם את 5 שירי העשור הגדולים שהפכו לשירי קריוקי נפוצים. רגע לפני שאתם מרכיבים פלייליסט לקריוקי עם השירים האהובים, חשוב להשקיע דקת קריאה ולהבין למה דווקא שרים את השירים האלו.

שירי קריוקי אהובים ונפוצים: 5 שירי הקריוקי הגדולים של העשור

אל שערי 5 שירי הקריוקי הגדולים הגיעו זמרים, המושמעים בקצב מסחרר בתחנות הרדיו, חלק מהשירים המובילים בחדרי הקריוקי שרד באיתנות חזקה מהעשור הקודם ויותר וחלק מהאומנים המובילים של העשור הקודם  כבר אינם בולטים בצמרת.

אלו הם 5 שירי הקריוקי החזקים של העשור האחרון:

שאריות של החיים – עידן רייכל
אחד השירים האהובים ביותר של מעריצי עידן רייכל, השיר נכתב במסגרת הפרויקט של עידן רייכל ותפס נתח משמעותי בקרב חוגגי הקריוקי בישראל. השיר זכה להצלחה גדולה והשמעות רבות כאשר הגיח לאוויר העולם בשנת 2009.
מילים ולחן: עידן רייכל, עיבדו: עידן רייכל וגלעד שמואלי (3:05)
מלאת אהבה – אייל גולן
השיר הגיח בגרסת הכיסוי במסגרת אלבום "נגעת לי בלב" שיצא לאור בשנת 2012, מבין שלל השירים האהובים באלבום השיר "מלאת אהבה" זכה לאהבת קהל הקריוקי ומצטרף לרשימת ארוכה במיוחד של שירי קריוקי מבית היוצר של אייל גולן.
מילים ולחן: אופיר כהן (4:16)

Depositphotos 18926253 s 2015 - שרים קריוקי? מהם 5 שירי העשור הגדולים ומדוע כולם שרים דווקא אותם?
קריוקי בישראל

אבא – שלומי שבת
את השיר המרגש פגשנו לראשונה לקראת סוף שנת 2007, השיר הפך עם השנים ללהיט בקרב אוהדי הקריוקי בישראל.
השיר "אבא" נכתב למען סיבוב ההופעות של שלומי שבת עם פבלו רוזנברג.
מילים ולחן: דורון מדלי, עיבדו: תומר בירן ושלומי שבת (4:03)
ארץ חדשה – שלמה ארצי
שירו של האגדה שלמה ארצי, שוחרר בשנת 1988 במסגרת האלבום "חום יולי אוגוסט", השיר "ארץ חדשה" נכתב באווירה פוליטית על רקע האינתיפאדה הראשונה. על אף המילים העמוקות העוסקות בנושאי מדינה והזמן הרב שחלף, השיר המקפיץ הפך לאחד שירי הקריוקי האהובים.
מילים ולחן: שלמה ארצי (6:05)
מתוק כשמרלי – אליעד נחום
בשנת 2015 נכלל הסינגל "מתוק שמרלי" במסגרת אלבום הבכורה "יסמין" של הזמר והשחקן אליעד נחום.
אליעד כתב את להיט כהשראה של רגע כאשר חיפש את השיר שיחתום את אלבום הבכורה.
מילים ולחן: אליעד נחום (3:15)

בחירת 5 השירים האהובים ביותר בחדרי קריוקי בוצעה בהתאם לדירוגים וכמות החיפושים בערוצי ואתרי הקריוקי בישראל. אמנים וזמרים רבים מככבים גם כן בחדרי הקריוקי: אריק איינשטיין, עומר אדם, משה פרץ ליאור נרקיס, שריד חדד, הפיל הכחול, עדן בן זקן, רמי קלינשטיין, דודו אהרון, רוני דלומי, דיקלה, נסרין, יעקב שוואקי ועד לאומנים מהשנים האחרונות כמו עדן בן זקן, סטטיק ובן אל ועוד.

למה דווקא שירי הקריוקי האלו הפכו לאהובים ביותר?

כדי לבחור שיר קריוקי וליהנות מערב קריוקי פרטי, לא צריכים להיות זמרים וכל אדם ששר בקריוקי לפחות פעם בחייו יודע שהעיקר זה לשיר וליהנות.
למרות זאת, בחירת שיר לקריוקי חייבת לקלוע לא רק לטעם האישי שלכם, אלא גם ליכולת מוזיקאלית בסיסית ולא פעם אורחי קריוקי יבחרו בשירים מוכרים וקלים.

כפי שכבר הספקתם לראות, שיר חדש המוגדר כלהיט לאו דווקא יהפוך להיות הצלחה ארוכת טווח בחדרי הקריוקי בישראל.
שיר מצליח חייב לדבר אל לב הקהל, להתאים לתקופה ולרוב משתנה בהתאם לאוכלוסייה שחוגגת בחדר הקריוקי (נשים, גברים, ילדים ונוער ואפילו קריוקי לדתיים ושומרי מסורת).

לחזור למשהו ספציפי?

מחפשים חדר קריוקי ולא מצאתם אצלנו באתר? תכתבו כאן בשורת חיפוש ותנו לגוגל לעשות את הקסם!

נגישות