שירה בציבור OUT קריוקי פרטי IN

עד לפני מספר שנים לא רב, כל הקשור לשירה עם חברים ומשפחה התחלק לערבי שירה בציבור או ערבי קריוקי בחצרות הביתיים.
מהפכת הקריוקי בחדרים הפרטיים טרפה את הקלפים עם תנאים משופרים, סניפים בכל רחבי הארץ, אוכל ושתייה, העדר הפרעה לשכנים והתאמה לכל אירוע משמח.

ניצחון חדר הקריוקי הפרטי

מהקמת המדינה, תנועות הקיבוצים וערים רבות בישראל התרגלו במשך עשרות שנים לערבי שירה בציבור, לעיתים עם כיבוד קל, שירים מוגדרים ואווירה ציבורית שיתופית.
ערבי השירה בציבור אפיינו את ישראל הישנה, במתכונת של ספרון שירים מתוכנן לאירוע, לרוב מבוצע תחת כיפת השמיים או במתחם ציבורי סגור ומאפיין בעיקר את אוכלוסיית הגיל השלישי (שחלקו כבר עבר לקריוקי הפרטי).
עם השנים התפתחו ערבי השירה בציבור גם לקריוקי הביתי בחצר הבית, כזה המבוצע בדרך כלל לחברים ומשפחה, במתכונת מצומצמת יותר ועם יותר דגש ותשומת לב על האוכל והשתייה.
ערבי הקריוקי בחצר מאפיינים את הקהל הצעיר, בשירים העכשוויים החל מאמצע שנות ה – 80 ובחלק הולך וקטן גם כיום.

לצערם או לשמחתם של אורחי ערבי השירה בציבור או הקריוקי בחצר הבית – מהפכת חדרי הקריוקי הפרטיים יצאה לדרך לפני כמספר שנים וכיום פזורים כעשרות חדרי קריוקי פרטיים בגדלים שונים, כאשר ניתן למצוא חדרי קריוקי במרכז, בדרום ובצפון הארץ.
חדרי הקריוקי הפרטיים התאימו עצמם לכל אירוע, למבוגרים בכל גיל, אירועי קריוקי המתאימים לנשים או גברים בלבד, קריוקי לדתיים, קריוקי לאוכלוסיית הגיל השלישי, קריוקי לילדים ובני נוער ועוד.

כיצד ניצח הקריוקי הפרטי את קריוקי החצר והשירה בציבור?

חדרי קריוקי מקצועיים
חדרי קריוקי מקצועיים

התשובה לשאלה הגדולה נעוצה במשפט מוכר לכל ישראלי ממוצע: "זה לא כוחות", כאשר מושקעים מיליוני שקלים בפתיחת עשרות חדרי קריוקי בישראל, בגדלים שונים המתחילים ממספר בודד של אנשים ועד 120 אורחי קריוקי – מדובר על ניצחון ידוע מראש.

השחקנים המרכזיים בקריוקי הפרטי פלא אין, מיאון דה מייק, ביטבוקס ומפעילים נוספים שידרגו את חווית הקריוקי והשירה המשותפת לרמה שטרם הכרנו בישראל: עיצוב מושקע המתאים לערבי קריוקי ואירועים משמחים, אוכל ושתייה עשירים (גם בכשרות במקומות הגדולים), השקעה כספית בהיבטים אקוסטיים הגברה וסאונד, מגוון עצום של שירים, חדרים בגדלים שונים, חווית קריוקי פרטית למשפחה וחברים, ללא צורך בארגון מיוחד, העדר הפרעה לשכנים וקנסות משטרה, ללא צורך בניקיון וסידור אחרי ערב הקריוקי, התאמה לכל אירוע משמח, אתרים עם הפירוט המלא, התאמת קריוקי לפלחים מגוונים באוכלוסייה ועוד.
כאשר הקריוקי הפרטי עונה לכל הצרכים שלכם, ברמה גבוהה ובגישה עכשווית – הצורך בערבי קריוקי בחצר וערבי שירה בציבור נעלמו כמעט לחלוטין.
כיום עדיין ישנן קבוצות מבוגרות המעדיפות את ערבי השירה בציבור ופלחים מצומצמים באוכלוסייה המעדיפים את כאב הראש של הקריוקי בחצר מאשר הקריוקי הפרטי.

פורטל הקריוקי הגדול בישראל

כדי לעשות סדר בתחרות הקריוקי הפרטי, לספק את כל המידע המלא עבור כל ספק קריוקי הכולל מחירים לחדר קריוקי פרטי, סניפי קריוקי פרטי בכל הארץ, כל התנאים המלאים ואפילו מאמרים רבים המסבירים לכל קהל כיצד לפעול במקרה שלו.
פורטל הקריוקי הגדול במדינה מאפשר לכם לקבל את כל המידע המלא ובאופן חינמי, כשירות חשוב לקהל ישראלי רב המחפש אחר חדרי קריוקי פרטיים בכל הארץ.

לחזור למשהו ספציפי?

מחפשים חדר קריוקי ולא מצאתם אצלנו באתר? תכתבו כאן בשורת חיפוש ותנו לגוגל לעשות את הקסם!