כל המידע המלא לפני הזמנת חדר קריוקי

שיגעון חדרי הקריוקי הפך את ישראל למעצמת קריוקי עולמית, עם חדרי קריוקי רבים במדינה, הבדלים ברמות החדרים, אפשרויות הזמנת החדר למגוון אירועים מיום הולדת ועד מסיבה לעובדים, אוכל, חבילות ומבצעים. יציאה לחדר קריוקי היא מזמן כבר לא רק בשביל לשיר. אז להלן המדריך המלא לפני שאתם מבצעים הזמנת חדר קריוקי לאירוע פרטי / משפחתי / עסקי.

התחרות קשה





למרות שהקריוקי בבית או בגינה טרם נעלמו מהעולם, חדרי הקריוקי הפרטיים הפכו את ישראל והיום הקריוקי הפרטי מתאים עצמו למגוון רב של אירועים: מסיבות ימי הולדת, ימי גיבוש ואירועים עסקיים לעובדים, מסיבת רווקות/רווקים, פגישות מחזור, אירועים משפחתיים לילדים ונוער ואף קריוקי פרטי לכל סוג אירוע העולה בראשכם בחדרים המגעים עד ל – 120 מוזמנים.

התחרות על חדר הקריוקי הפרטי גדולה ועשרות חדרי קריוקי פרטיים פזורים ברחבי ישראל, בין המתחרים השולטים בענף נמצאים: פלאג אין, מי און דה מייק, ביט בוקס, סטייג' קריוקי בר, פלייליסט באר שבע, ביט אשדוד, גרייסטאר, אסקייפ סיטי המשלב חדרי בריחה וקריוקי ועוד עשרות חדרי קריוקי פרטיים הפזורים ברחבי הערים השונות.

יש הבדלים משמעותיים

Depositphotos 183069992 m 2015 223x300 - כל המידע המלא לפני הזמנת חדר קריוקי
מה צריך לדעת על חדר קריוקי פרטי

זה הזמן לעצור לנשום וטרם סגירת חדר קריוקי לאירוע, עליכם לבדוק מספר דברים כדי להבטיח ערב מהנה עם מקסימום האפשרויות המתאימות לדרישתכם.
טרם הבחירה, בדקו את רמת השירות והביקורות בגוגל על כל חדר קריוקי, חפשו ביקורות ברשתות החברתיות וחוות דעת קודמות המצביעות על שירות וחוויה נעימים או לחלופין בעיות ותקלות.
רבים מחדרי הקריוקי נוטים לשנות את המחיר בתדירות גבוהה יחסית, להציע מבצעים שונים באתר ולפעמים אף קופון לחדרי קריוקי, לאחר שבחרתם 3-4 אפשרויות – הרימו טלפון והתחילו לברר פרטים ובראשם כמובן המחיר המוצע ובהתאם לכמות המוזמנים הפוטנציאלית.
שימו לב, כמו כל אירוע עליכם לבדוק מה אתם מקבלים תמורת המחיר שאתם משלמים פר אורח/על כמות קבועה, באירועים הכוללים כמות גדולה של עשרות אנשים נסו להתמקח על המחיר והדבר עשוי להצליח גם ללא מבצעים, חבילות וקופונים המוצעים בתקופות השפל.
חדרי קריוקי רבים בארץ מגיעים עם האפשרות לארח אירוח אינטימי לעד 10 אנשים, חדרי קריוקי לעשרות אנשים ולפעמים עד כ- 120 אורחים באירוע גדול ומפואר יחסית למורגל מחוויות הקריוקי.

אבל זה לא הכל, לאחר שבחרתם מספר אפשרויות, ביררתם מחירים וכמות מוזמנים – עתה הגיע תור הירידה לפרטים הקטנים – אם אכפת לכם מהחוויה ומהאורחים שלכם, הקדישו כמה דקות כדי לבדוק האם רמת חדר הקריוקי היא המתאימה עבורכם.
בחיפוש אחר חדר הקריוקי המושלם בדקו את כמות המיקרופונים בחדר, כמות מיקרופונים קטנה על כמות גדולה של אנשים עשויה להפוך את האירוע למשעמם במקצת (ההמלצה היא 3-5 מיקרופונים ובהתאם לכמות המוזמנים וגודל החדר).




אם כבר הייתם בחדר קריוקי בעבר, כנראה ששמתם לב שהמקום מגיע עם תפריט אוכל ושתייה מכובדים ולפעמים חדרי הקריוקי מגיעים עם כמות אוכל קבועה ואחידה ותפריט שתייה משתנה.
כמו כל אירוע, בדקו את סוג וכמות האוכל, התמקחו בהתאם לכמות האנשים, במידה ואתם או האורחים שלכם שומרים כשרות בדקו אם האוכל בחדר הקריוקי כשר – לא כל חדרי הקריוקי כשרים ולשומרי הכשרות הדבר מהווה גורם משמעותי הפוסל או מאשר בחירה.
נתון חשוב נוסף הינו סוג המוזיקה, בחדרי הקריוקי הגדולים קיימת רשימת פלייליסט מפורטת וכבר טרם הבחירה תוכלו להכין רשימת שירים או אף להתאים את בחירתכם בהתאם לכמות והרמה המוצעים.
לבסוף יש לבדוק שעות פעילות חדר הקריוקי וכן לעיין בגלריית התמונות הקיימות באתר הקריוקי, בגוגל ואף בתיוגים מהרשתות החברתיות.

זמרים יקרים, קריוקי אמנם אינו מדע טילים ולמרות זאת יש צורך לבצע בדיקה כדי להבטיח ערב מהנה, מצחיק ומוזיקאלי.

לחזור למשהו ספציפי?

מחפשים חדר קריוקי ולא מצאתם אצלנו באתר? תכתבו כאן בשורת חיפוש ותנו לגוגל לעשות את הקסם!

נגישות