חדרי קריוקי לא רק לחילוניים: קריוקי לדתיים בהתאמה מיוחדת

רבים תוהים האם קריוקי מתאים למגזר הדתי-חרדי, מגזר השומר על הלכות ואיסורים רבים.
הציבור הדתי אינו רובוט וגם הוא מבקש ליהנות בדרכו שלו, קריוקי כפעילות משחררת מתאימה לציבור הדתי-חרדי, בהפרדה הנכונה, הכשרות המתאימה והחוויה הייחודית המותאמות גם לחזקים בדת!

קריוקי דתי, מצווה לשמוח: "וְשָׂמַחְתָּ לִפְנֵי יְהוָה אֱלֹהֶיךָ" (דברים פרק כז, ו)

מרבית הרבנים יסבירו כי השמחה היא מצווה של ממש ואם נלך למקורות הרי מי שנמנע מלשמוח מביא על עצמו קללות בחיים בהעדר קיום מצוות בשמחה: "עָבַדְתָּ אֶת ה' אֱלֹהֶיךָ בְּשִׂמְחָה וּבְטוּב לֵבָב מֵרֹב כֹּל" (דברים, כ"ח, מה – מז) ואם מגיע חג או שווה ערך ליום חג? הרי שחובתנו לשמוח בחגינו: "וְשָׂמַחְתָּ בְּחַגֶּךָ" (דברים טז, יד(.
מקיום מצוות ועד ליום חג החובה היא שמחה ואין דבר משמח כמו שירה, חגיגות ושתייה בחדר קריוקי פרטי וכשר, הסיבה לקריוקי אצל החרדים זהה לחילוניים: ימי הולדת, מסיבת טרום חתונה (מסיבת רווקים או רווקות), ימי גיבוש מופרדים בעבודה, אירועים משפחתיים, חגים ועוד סיבות רבות ומגוונות.

אם לא חסרות סיבות וחובות לשמחה, מה לגבי ההיצע בכל הנוגע לחדרי קריוקי?
בישראל קיימת תחרות כבדה על חדרי קריוקי פרטיים המחולקים בהתאם לכמות האנשים, סגנונות ורמות ובניהן ניתן למצוא חדרי קריוקי רבים: פלאג אין, ביט בוקס, מי און דה מיק ועוד עשרות רבות של חדרי קריוקי פרטיים בארץ לרווחת המבקשים לארגן ערב שירה מכובד המתאים למספר בודד של אנשים, עשרות אנשים ואירועים של עד 120 אורחים.

קריוקי דתי כשר למהדרין? אפשרי בהחלט!

קריוקי לדתיים - חרדים
קריוקי לדתיים – חרדים

עקב ריבוי חדרי הקריוקי בארץ, קיימים גם הבדלים ברמת האיכות השונה.
כקהל דתי-חרדי בעל דרישות נוספת מעבר לממוצע, עליכם להשקיע זמן נוסף בחיפוש חדר הקריוקי המושלם, כזה השומר על ההלכה, המסורת והצניעות שבהתאם.

אירועי קריוקי הינם אירועים פרטיים, בחדר אקוסטי סגור ומבודד ואינכם שומעים את החגיגות בחדרים הסמוכים, כך נשים וגברים יוכלו לחגוג בהפרדה מתאימה השומרת על הצניעות הנכונה (תוכלו לתאם שעות ואלמנטים נוספים עם המקום כדי לסגור קצוות הלכה חשובים).
טרם סגירת חדר קריוקי בצעו בדיקה מקיפה באתר החברה, ההמלצות בגוגל וברשת החברתית כדי לקבל תמונה רחבה על המקום, השירות והחוויה – לבסוף הרימו טלפון למספר מקומות כדי לוודא אם המקום עומד בדרישות שלכם.
חשוב לזכור שישנם הרבה שירים חילוניים ולועזיים וחשוב לוודא מראש אילו שירים ניתן להתאים כדי ליצור ערב קריוקי דתי אמיתי בחדר פרטי (המלצה: במקומות הגדולים תוכלו לצפות ברשימת השירים כבר באתר החברה).
פרט חשוב ביותר הוא נושא כשרות האוכל והשתייה במקום, להבדיל מהקהל החילוני, ערב דתי-חרדי ואף גם ערבים לקהלים מסורתיים – מחייבים את הכשרות המתאימה לכם.
בנושא זה אין פשרות ועליכם לבדוק עם המקום באיזו כשרות הוא מחזיק (מקומות קטנים לרוב לא יחזיקו בכשרות כלל) לגבי תפריט האוכל והשתייה. במידה ואתם מעוניינים לסגור חדר קריוקי וכל מה עומד בניכם לבין סגירה סופית הוא נושא הכשרות, תוכלו לבקש לתאם הבאת אוכל ושתייה מעצמכם ובהשגחה שלכם (בחלק מהמקומות הדבר אפשרי).
בדקו את גלריית התמונות, חפשו סרטונים מתאימים ברשת וראו שהעיצוב והאווירה מתאימים לאירוע שאליו אתם מכוונים.
לבסוף זכרו שכמות אנשים משפיעה על המחיר ולפעמים ניתן למצוא קופונים שונים באתרי הקופונים או אף באתר החברה עצמה, נצלו זאת ונסו להתמקח על המחיר הסופי.

יוצאים, חוגגים, לא מפריעים

חלק מחגיגות הקריוקי במגזר הדתי-חרדי אינם מבוצעים בחדרי הקריוקי הפרטיים, לאחרונה עם התאמת הכשרויות ופתיחותו של העולם הדתי לעבר אפשרויות חדשות, רבים בוחרים בחדר קריוקי פרטי ובהתאם לאירוע המבוקש.
חדר קריוקי לכלל הציבור בישראל (דתי וחילוני כאחד) הם סיבה לחגיגה, יציאה, אירוע משמח וחשוב מכל – פרטי וסגור.
מפסיקים לחגוג קריוקי בבית ומפסיקים להפריע לשכנים, מהיום מקיימים מצווה לשמוח וחוגגים בחדרי הקריוקי הפרטיים לדתיים.

לחזור למשהו ספציפי?

מחפשים חדר קריוקי ולא מצאתם אצלנו באתר? תכתבו כאן בשורת חיפוש ותנו לגוגל לעשות את הקסם!