השכרת חדר קריוקי פרטי עם חברים בפעם הראשונה – איך לא לעשות פאדיחות?

רוצה להשכיר חדר קריוקי פרטי עם חברים בפעם הראשונה? איך לא לעשות לעצמך פאדיחות?! להלן המדריך!

אם אתם אף פעם לא שרים קריוקי, זה עשוי להיראות חלום רע. אתה נשאר לפני חבילה של אנשים שרירותיים, שירה ללא קלט של מישהו אחר, ואת הפציר את המסך עם הפסוקים לא יוצא. כך או כך, חלק גדול של החששות שלך הם לא מוצדק, ויש הרבה דברים שאתה יכול לעשות כדי להחליק את עצמך לתוך הזרקורים.

להשכיר חדר קריוקי עם חברים בפעם הראשונה שלך

קריוקי הוא הטוב ביותר סיים עם חברים בבית קרן המציעה חדרים פרטיים – בחלק מהמקרים נקרא "תיבות קריוקי" – במיוחד אם אתה אף פעם לא עשית את זה או שאתה רק בשלב כלשהו gived לצעוק החוצה ללוויה. ההימור הם להביא למטה בטענה כי האנשים העיקריים שישמעו אותך הם חברים, וחדרים קטנים יותר תמיכה חבורה שירה. באופן אידיאלי: אתה משלים גרסה יוצאת דופן של "Wonderwall" וחברים שלך גבוהה חמש לך. התוצאה הקשה ביותר שניתן להעלות על הדעת: החברים שלך מריעים לך ומקפצים לעזור לך כשאתה מתחיל להיראות מביך. מטרת קריוקי היא לקבל המון כיף, לא לראות מי האמן הטוב ביותר.




על סיכוי כבוי כי אין קריוקי להגביל מקומות באזור שלך, אתה יכול כרגע יש חלופות. בדוק את האירועים בהזמנה בברים השכונה ואת המאמץ ללכת אל כתמים קטנים כי יש ערבי קריוקי בימי חול.

יש אפשרות סבירה שזה יגמור פשוט להיות אותך ואת הקבוצה שלך. לא משנה מה אתה עושה, עם זאת, לרוץ עם חברים בפעם הראשונה שלך. עמיתים יכולים לברך אותך, אבל הנסיעה האמיתית הראשונה שלך צריך להיות עם אנשים שאתה מרגיש טוב לשחרר.

נסה לא ללכת ראשון, עם זאת אל תלך אחרונה

אלא אם אתה קריוקי ותיק, תן עוד אדם לבעוט את הדברים. אתה מרגיש קצת יותר נעים בעקבות צפייה אדם אחר ללכת ולא לקבל נרדף עם אורות קלשונים. בנוסף, יהיה לך מספיק אנרגיה כדי לחטוף משקה או שניים להירגע. יהיה זה כפי שהוא, תובנה שווה לשים לב, לא מקבלים מבולגן אלכוהולי לפני שאתה שר. עודף של נוזל נוזל עשוי לאפשר לך יש המון כיף שם למעלה, אבל תאמין לי, אתה תהיה רק ​​אחד שיש זמן נהדר.

ודא שאתה מקבל את המנגינה לבחור לפני המועד, עם זאת. הראשון עלול להיות מפחיד, אבל הולך האחרון יכול להיות הרבה יותר מפחיד. אתה מעדיף לא לתת לעצמך עודף זמן לחשוב. עצבים שלך ייקח שליטה, תוכל להתעכב החוצה לעיין בספרים במשך זמן רב למדי לצוד את המנגינה האידיאלית, ולפני שאתה יודע את זה, הלילה יהיה גמור. לכו למרכז.

להישאר עם מנגינות אתה יודע על ידי הלב

קריוקי
קריוקי

הכי גרוע ביותר קריוקי botch אתה יכול לעשות הוא לבחור מנגינה שאתה אוהב ולא אחד אתה יודע. אנשים רבים שמקבלים פחד חרדה שירה פחד נכשל. אז אם זה נשמע לך, לבחור מנגינות לחלוטין עם פסוקים אתה יודע בכל מחיר 90% ללא שום עזרה. זה תקף במיוחד אם זה מנגינה ראפ או מנגינה אחרת זז מהר. ואכן, הפסוקים יהיו ישירות לפניך, אבל הם יכולים גם עכשיו למצוא אותך לנמנם.

כאשר אתה בוחר מנגינה, שאל את עצמך באופן מהימן "האם אני יודע את המנגינה הזאת? או שמא אני פשוט יודע את הכוראל?" במקרה שאתה לא יודע, למשוך את הפסוקים בטלפון הסלולרי שלך לבדוק. אם אתה באמת בטוח שאתה יודע את המנגינה, שאל את עצמך "האם אוכל לשיר את זה בצורה הגיונית?" אתה לא צריך לדעת חבילה של מוסיקה או לשיר ניסוח, פשוט זוכר ולהשתדל לזכור אם יש לך בכל מקום שרים את זה קודם. על הסיכוי כי אתה עושה את זה בלי להדגיש את הקול שלך, תן לזה את כל. זכור, זה לא על המומחיות ואיך ראוי לציין שאתה יכול להיות, זה קשור עם מה שהופך את עצמך מרגיש נהדר עם השופר.




על סיכוי כבוי שיש לך כמה שירים עיקריים אתה מבין שאתה יכול לשיר ללא עזרה, לעשות קריוקי השמעה כדי לכוונן ולתרגל עם. אתה יכול להתמודד עם המנגינות הטובות ביותר שלך במקלחת או ברכב, ואתה יכול להוסיף שירים נוספים לפלייליסט כפי שאתה לגלות אותם. בטווח הארוך יהיה לך אוסף רחב כדי למשוך מכל פעם שאתה יוצא. בנוסף, רשימת השמעה עושה עבור הפניה מדהימה כאשר היו לך כמה משקאות ואתה מאמץ לבחור מה לשיר מיד.

להתחיל עם מנגינה איסוף, בשלב זה להתעדכן עם קבוצת Pleaser

שום דבר לא עושה שירה פחות מסורבלת מאשר לעשות את זה עם אמיגו. גלה מנגינה עם חלקים שונים ולשאול אם הם צריכים לשיר איתך. או אז שוב לבחור מנגינה לך ואת בן לוויה שלך אהבה להציע את המקלט. פשוט להיזהר עם מנגינות כמו "הרכב בוהמי של השליט". זה מנגינה איסוף, אבל זה קשה לשיר וזה ארוך, כדי להבטיח שכולם מוכנים לפני שאתה קופץ למשהו כזה.

מאז האלכוהול בעט פנימה ואתה מעוך את האימה שלך עם מנגינה לאסוף, לבחור לקול קבוצה עליזה עבור הסולו הראשון שלך. אנשים יהיה לצלצל איתך בכל מקרה, ואתה יכול אפילו לקבל כמה אמנים. זה יגרום לך להרגיש מדהים למרות העובדה כי המנגינה עצמה עושה את כל העבודה הקשה באמת. על סיכוי כבוי כי מוסיקה פופולרית פופולרית היא לא הדבר שלך, לנסות לאתר את הדבר הקרוב ביותר אליו אתה יכול. ייתכן שתצטרך לשיר את המספר המתון והרציני הזה, אך הוא מקטין את מצב הרוח ומניח את תשומת הלב עלייך ועל האופן שבו אתה נשמע.

זה גם הכי טוב לשמור על מרחק אסטרטגי של מנגינות כי הם ארוכים מאוד, מנגינות עם פסוקים מונוטונית מוגזמת, מנגינות כי הם בדרך כלל מעברי מלודי, או מנגינות שאף אחד לא יודע. ההנחיה הסטנדרטית שלי: במקרה שאתה המום כי מנגינה המומחיות היא אפילו בספר קריוקי, חילוף זה מאוחר יותר בלילה, כאשר כולם יש רק קיבל הזדמנות ללכת.

להיות מפגש יוצא דופן של אנשים חלק

על הסיכוי כי אתה לעודד ולהריע חברים שלך, הם יהיו יותר ויותר מסודר לעשות כמוך. החבר שלך עשוי לקצץ את המנגינה של מייקל ג'קסון, אם כי מנגינה יחד, להריע לקצב, לזוז, לחייך, ולתת סדרה של הערצה כאשר הם לעטוף.

נסו לא לבצע בוז או להתבדח, בין אם יש לכם כוונות טובות. קרוב לוודאי שהם יודעים שהם לא דופקים – בדיוק כמוך – אבל קריוקי קשור עם לעלות לשם ולעשות את זה בכל מקרה שכן הוא מספק אותך. אז לעודד, לגחך, ולנצל את זה חיובי vibe. בנקודה שבה התנופה שלך תשיר, חבריך יעשו לך מחויבות דומה. כמו כן, אם כל השאר נכשל, לפטר הכל ויש לי כמה פעמים טובות.



לחזור למשהו ספציפי?

מחפשים חדר קריוקי ולא מצאתם אצלנו באתר? תכתבו כאן בשורת חיפוש ותנו לגוגל לעשות את הקסם!