קריוקי לאירועי חברה – ימי כיף & ערבי גיבוש

קריוקי מתאים לאירוע חברה? העובדים חושבים שכן!

אם אתם מארגנים אירוע לחברה, ערב מחלקה או ערב צוות לעובדים, אתם חייבים להתאים את עצמכם למגמה הנפוצה של השנים האחרונות, קריוקי לעובדי חברה.
חדרי קריוקי פרטיים במרכז הארץ, קריוקי בצפון וקריוקי בדרום – בכל מקום ניתן לארגן ערב מגבש לעובדים ובמחירים נוחים לכל מעסיק או קבוצת עובדים.
במקום לשבור את הראש על רעיונות ימי גיבוש לעובדים, פשוט תתחילו לארגן ערב קריוקי בחדרים פרטיים לעובדים.

רעיונות מקוריים לגיבוש עובדים? בקריוקי עשרות אלפי עובדים כבר גובשו!

אם אתם בעלי החברה, מטעם משאבי אנוש, מנהלים מחלקה או שאתם מנהלי צוותים – אתם וודאי תצטרכו לחשוב על אירוע חברה כל שנה מחדש והאפשרויות בלתי מוגבלות: מסעדה לצוות או למחלקה, מסיבת ריקודים עד שעה מאוחרת, הופעה של זמר/ת או להקה, קארטינג ואפשרויות גיבוש עובדים שאינם במסגרת יום נופש או פעילות גדולה אחרת.
חיפוש אחר ערב מהנה עבור העובדים יכול לקחת זמן רב וחשוב מכל, ככל שהחברה יותר גדולה כך גדל כאב הראש של מלאכת גיבוש העובדים.

כולם שרים קריוקי!

האפשרות הנוחה והמגבשת ביותר לאירועי חברה או ערבי מחלקה/צוות היא אטרקציית ערבי הקריוקי, ערב מגבש והמנה לעשרות, מאות ובסידור נכון גם לאלפי עובדים מתקיים כבר שנים רבות עבור אירועים שונים של תאגידים, חברות ועסקים מכל הסוגים ובכל הענפים במשק.
עשרות אלפי עובדים בישראל כבר נהנו מערבי קריוקי בחדרים פרטיים, עם אפשרות לבחירת ז'אנר/ליין של ערב מסוים או בחירה שיר אינדיבידואלית של כל עובד/ת.
אם בעבר ארגנתם ערב קריוקי באמצעות מקרן ומסך, במכונת קריוקי מושכרת או בהפעלת יוטיוב עם מיקרופון או שניים – מהיום, לא צריך להתאמץ, לא צריך להשכיר דבר, התשלום אינו גבוה וחדרי הקריוקי בארץ מלאים בציוד סאונד מתקדם ובחוויה מוזיקאלית מקסימאלית.

אירוע חברה ללא הגבלה: עשרות חדרי קריוקי פרטיים פזורים ברחבי ישראל

Depositphotos 62504295 s 2015 - קריוקי לאירועי חברה - ימי כיף & ערבי גיבוש
לשיר קריוקי

בהשקעה של עשרות מיליוני שקלים במהלך השנים בהם חדרי הקריוקי פועלים בישראל, נפתחו עשרות חדרי קריוקי פרטיים בארץ לארגון חגיגות ימי הולדת, מסיבת רווקים/רווקות ועד לאירוע חברה או אירוע צוות לגיבוש העובדים.
עקב הביקוש ההולך וגדל לחדרי קריוקי פרטיים תוכלו למצוא חדרי קריוקי בתל אביב, פתח תקווה, ראשון לציון, חיפה, כרמיאל, באר-שבע, אשדוד, אילת ואזורים נוספים בארץ לארגון ערב קריוקי לעובדים.
השחקנים המרכזיים הבולטים בשוק חדרי קריוקי פרטיים הם פלאג אין, ביט בוקס ומי און דה מייק אך אם אתם חברה קטנה או בנונית תוכלו לבדוק גם בחדרי קריוקי נוספים שמספקים תמורה נאה למחיר.

לא יקר: בקריוקי לעובדי חברה ניתן להשיג הנחה בקבוצות גדולות

המחיר עבור ערב קריוקי לעובדים אינו גבוה בהשוואה לתמורה שאתם מקבלים ובכלל בהשוואה לפעילויות ימי כיף וימי גיבוש אחרות עבור עובדי החברה.
המחירים נעים בין 70 ש"ח לאדם ועד ל 120 ש"ח לאדם, תלוי בתקופה בשנה, כמות האנשים והאם נכלל במבצע אוכל ושתייה מהתפריט הקיים במרבית חדרי הקריוקי הפרטיים.
ההיתרון שלכם? כמות העובדים, ככל שמדובר בכמות עובדים גדולה יותר כך תוכלו להגיע להסכמות עם הבעלים או מי מטעם חדרי הקריוקי הפרטיים.
חדרי הקריוקי מאפשרים ערבי צוות קטנים של מספר עובדים בחדר או ערבי קריוקי למחלקה או אגף עם חדרי קריוקי בגודל המתאים לעשרות עובדים, במידה ואתם חברה של מאות ואולי אלפי עובדים, ניתן לבצע מספר רב של מחזורים עד להשלמת ערבי קריוקי עבור כלל עובדי החברה.

סאונד באיכות גבוהה, מגוון גדול של שירים, אוכל ושתייה

בכל ערב עבור העובדים מעסיק המכבד את עצמו חייב לדאוג לערב איכותי עבור העובדים שלו, חדרי הקריוקי הפרטיים מאפשרים לכם לענות על כל הצרכים של ערב גיבוש לעובדים: חדרי קריוקי מעוצבים, מגוון רחב מאוד של שירים, מספר מיקרופונים, איכות סאונד גבוהה ותפריט עשיר של אוכל ושתייה קלה וחריפה לעובדים (כולל כשרות לעובדים השומרי כשרות).
ערב קריוקי לעובדים עונה לכם על כל הצרכים, במחיר אחד ובמינימום כאבי ראש עבור המארגנים.

לחזור למשהו ספציפי?

מחפשים חדר קריוקי ולא מצאתם אצלנו באתר? תכתבו כאן בשורת חיפוש ותנו לגוגל לעשות את הקסם!

נגישות