קריוקי בגרסה אקוסטית : פסנתר, גיטרה, כינור ועוד!

עולם הקריוקי מתפתח כבר עשרות שנים באמצעים שונים וכיום ניתן למצוא סוגים רבים של קריוקי. חלק גדול מאוהבי הקריוקי מחפשים אחר קריוקי בגרסה אקוסטית, קריוקי המבוצע באמצעות פסנתר, גיטרה, כינור וכל כלי נגינה שמאפשר לספק את הלחנים לשירים האהובים.
הרשת החברתית ובעיקר ביוטיוב, מאפשרים לכל נגן לפתוח ערוץ ולהקליט את ביצועי הפסנתר, כינור, גיטרה או כל כלי נגינה אחר – ערוצי יוטיוב רבים המתרכזים סביב נגן בארץ ובעולם זכו להצלחה מרשימה ומיליוני צפיות.

אז כיצד מייצרים קריוקי בעצמכם? איך לפתוח ערוץ יוטיוב לגרסאות קאבר של שירים שאתם אוהבים רק עם ניגון על פסנתר, כינור, גיטרה, מפוחית, תופים או כל כלי נגינה אחר? ואיך הופכים ערוץ גיטרה, כינור או פסנתר לקריוקי מצליח שיביא לכם צפיות וקהל שאוהב את המוזיקה שלכם?

איך עושים קריוקי בעצמך? אוהבי קריוקי אמיתיים שרים לצלילי פסנתר, כינור וגיטרה!

עד לתקופת הקורונה חדרי הקריוקי הפרטיים בישראל שברו שיאים כל שנה מחדש עם ערבי קריוקי מכל הסוגים, אנשים שבוחרים לחגוג אירוע או ערב חברים באמצעות שירה, אוכל, שתייה וכיף בלתי נגמר.
הקריוקי שעוד יחזור לשיאו, תמיד ישמור פינה חמה לגרסה האקוסטית: ערבי קריוקי מרגשים עם שירים בביצוע של כלי נגינה אחד או מספר כלי נגינה ליצירת ערב קריוקי מהנה.
בין אם מדובר בחגיגת קריוקי או ערב אקוסטי, הביצוע הסופי נעשה באמצעות כלי נגינה שונים המרכיבים ביצוע קריוקי מקצועי: פסנתר, כינור, גיטרה, מפוחית, קחון, תופים, דרבוקה ושלל כלי נגינה שיוצרים יחד או לחוד יצירת קריוקי מבוקשת.

אם אתם גם אוהבי קריוקי וגם נגני פסנתר, גיטרה, כינור או כל כלי נגינה שיכול לנגן בצורה ברורה שיר שלם – גם אתם תוכלו ליהנות מהיצרות שלכם ולבנות פלייליסט קריוקי שאתם יצרתם בעצמכם.
באמצעות הרשתות החברתיות ובעיקר היוטיוב והפייסבוק, תוכלו לפתוח ערוץ מוזיקה משלכם ולעלות לרשת את עצמכם או רק את הידיים שלכם, מבצעים ניגון של להיטים ושירים אהובים, לחלק את השירים לפי ז'אנרים, להפוך להיות נגנים מוכרים ומבוקשים ובעזרת השלבים הנכונים – להפוך את הנגינה שלכם באמצעות גיטרה, כינור או פסנתר לקריוקי נפוץ ברשת.

piano 2412410 640 1 - קריוקי בגרסה אקוסטית : פסנתר, גיטרה, כינור ועוד!
קריוקי פסנתר

איך לפתוח ערוץ יוטיוב לפסנתר, גיטרה, כינור וכלי נגינה נוספים?

זה הזמן שלכם להראות לעולם את הכישורים שלכם, להפוך את עצמכם לכוכבים, למורי נגינה מבוקשים או סתם לפתח תחביב מצולם של נגינה על פסנתר, גיטרה, כינור וכל כלי נגינה איתו אם אתם מנגנים – אם אתם קבוצת חברים שמנגנים על כלי נגינה שונים, הערוץ שלכם יוכל להצליח ובגדול.
צופי יוטיוב מתחלקים לאנשים שאוהבים לשמוע את המוזיקה המוכרת ברקע וכאלו שאוהבים לשיר את השיר כפעילות קריוקי בביצוע פסנתר או כל כלי נגינה אחר, אם תפעלו בצורה נכונה כבר מהתחלה תוכלו לספק לכל הצופים את הצרכים שלהם ולהפוך לערוץ נגינה מוכר, אהוב ומצליח.

הרשתות החברתיות הטובות ביותר לפתיחת דף/ערוץ נגינה הם היוטיוב והפייסבוק, כאשר בכולם תוכלו לשווק את עצמכם כנגנים מצליחים ולעלות את עצמכם מנגנים עם פסנתר או כל כלי נגינה אחר.
לפני שדרוג ערוץ המוזיקה שלכם לערוץ קריוקי, עליכם לפתוח חשבון ביוטיוב (מקושר לחשבון הגוגל שלכם), לבחור את המיצוב הנכון בהתאם לתמונת הקובר והפרופיל הטובים ביותר, לקשר לרשתות חברתיות נוספות וכבר בהתחלה תוכלו לבנות רשימת פלייליסטים הפתוחה לציבור לכל ז'אנר מוזיקה.
את ההקלטה מומלץ לבצע בחדר עם בידוד אקוסטי או כזה המבודד מרעשים כמה שניתן, בהמשך אם תראו רווחים מהערוץ, תוכלו לממן הקלטות באולפן הקלטות מקצועי .
אם אתם מעוניינים שייקחו את הערוץ שלכם ברצינות רכשו מיקרופון מספיק מקצועי שיוכל להקליט את הנגינה שלכם על פסנתר, גיטרה או כל כלי אחר באיכות גבוהה (לרוב במחיר של כמה מאות שקלים).
כל הקלטה מחייבת אתכם לכל הפחות לארגן את הסביבה המוקלטת שלכם, במידה ואתם לא מעוניינים לחשוף את עצמכם תוכלו לצלם את הידיים שלכם או לבחור בתמונת/סרטון רקע המלווים את כל הסרטונים שלכם.
הצעד האחרון המתבקש הוא להפוך את ערוץ הנגינה על הגיטרה או הפסנתר שלכם לערוץ קריוקי מצליח.

studio 2677975 640 1 - קריוקי בגרסה אקוסטית : פסנתר, גיטרה, כינור ועוד!
קריוקי גיטרה

ערוץ היוטיוב שלך הופך לקריוקי

כדי להפוך את הערוץ היוטיוב שלכם לערוץ קריוקי לא צריך לעשות שינויים גדולים, כל שעליכם לעשות הוא לדאוג שכל סרטון נגינה על פסנתר או כינור לדוגמה יהיו עם המילים של השיר, כדי ליצור קריוקי טוב חשוב לערוך את המילים בהתאם ללחן ובכך לאפשר לצופים שלכם לשיר את השיר יחד עם קטע הנגינה שלכם.
בתיוגים ובכותרת לכל סרטון תוכלו לשלב את הביטוי "קריוקי", את שם השיר ולבסוף בביצוע "פסנתר", "גיטרה" ,"כינור" או תופים ויש כאלו שאפילו מפוחית..כל כלי נגינה עליו אתם מנגנים והוא מתאים לקריוקי שאתם יודעים את התווים שלו..את המקצב, את הטון והסולם אתם יכולים לשנות בהתאם לצורך שלכם!

שימו לב, ככל שתתמקדו יותר בהיבט הקריוקי כך תמשכו יותר צופי קריוקי, לעיתים אנשים המחפשים לצפות (ולא רק להאזין) בביצוע המלא עלולים להיתקל בסרטון המתמקד לדוגמה בביצוע פסנתר לערב קריוקי מרגש עם הדגש והתזמון על המילים ופחות בסרטון נגינה ויזואלי נקי ממלל.
הביקוש לקריוקי בביצוע פסנתר וגיטרה נמצא בעליה, אם אתם טובים במה שאתם עושים תוכלו להפוך את עצמכם לכוכבי רשת בתחום המוזיקה, להגיע לקהלים של אוהבי מוזיקה וכמובן לצבור קהלים של אוהבי קריוקי על גיטרה או פסנתר בישראל ובכל העולם.

לחזור למשהו ספציפי?

מחפשים חדר קריוקי ולא מצאתם אצלנו באתר? תכתבו כאן בשורת חיפוש ותנו לגוגל לעשות את הקסם!

נגישות