חדר קריוקי פרטי – מה צריך לבדוק?

המדריך המקיף לכל חדרי הקריוקי הפרטיים בישראל!

קריוקי במרכז, בצפון ובדרום!

סקירת מועדוני קריוקי בכל הארץ

 





חדר קריוקי פרטי – מה צריך לדעת?

חדרי קריוקי פרטיים בין אם בדרום בצפון או במרכז יעמידו בפני המשתתפים את הציוד החדיש והמקצועי ביותר לשירה. אתם צריכים ליהנות בחדר וגם לשמוע טוב את המוזיקה ואת מי ששר. לכן חשוב לדעת שיש אקוסטיקה טובה, שיש מיקרופונים טובים וכמובן מערכת הגברה מתאימה.

מיקרופון קריוקי
מיקרופון קריוקי

צריך לבדוק אם מקרינים את המילים דרך מקרן או דרך מסך טלוויזיה גדול..לפעמים דרך מקרן לא רואים טוב את המילים.

בנוסף, צריך לדעת אם התאורה טובה..יש חדרי קריוקי שנותנים לכם לשלוט בתאורה..חלשה, חזקה, תאורה של מסיבה וכו'..אך יש חדרים שאין לכם שליטה והאור הוא קבוע בין אם חזק או חלש.

תוכלו לבדוק האם המיקרופונים הם אלחוטיים או לא.. אם המיקרופון עם כבל זה לפעמים מעצבן ואי אפשר לנוע איתו ולרקוד..וכן מוגבלים בתנועה כי הכבל לא יכול להגיע לכל מקום..לעומת מיקרופון אלחוטי שאפשר לנוע איתו ולרקוד איתו בחופשיות.

צריך לדעת שבהרבה חדרי קריוקי פרטיים יש חדרים שונים לכמויות משתתפים שונות..לכן ייתכן שבמקום מסוים חדר ל6 אנשים יהיה תפוס אבל חדר ל10 אנשים יהיה פנוי. תמיד תבדקו זאת.

חשוב לבדוק אם יש מספיק כיסאות או פינות ישיבה..אם תהיו 20 איש ויהיו רק 10 כיסאות..לא הגיוני ש10 יצטרכו לעמוד.

תבדקו האם הזמנת החדר כוללת משקה ראשון חינם או איזה דיל יש..לפעמים הדילים הם הכי משתלמים..לדוגמא דיל של מנות פתיחה ללא הגבלה בתוספת של 20 ש"ח או שתיה קלה חופשית בתוספת של 15 ש"ח..תמיד תשאלו על הדילים של חדרי הקריוקי.




לחזור למשהו ספציפי?

מחפשים חדר קריוקי ולא מצאתם אצלנו באתר? תכתבו כאן בשורת חיפוש ותנו לגוגל לעשות את הקסם!