חדר קריוקי פרטי: איך בוחרים חדרי קריוקי מומלצים?

כבר מספר שנים שחדרי הקריוקי הפרטיים הפכו ללהיט ששיגע את ישראל, מאות אלפי ישראלים נהנים מחוויית הקריוקי הפרטי המושקע ומאפשר להכיל עד עשרות רבות של אורחים לחגיגת קריוקי גדולה. איך למצא חדר קריוקי מומלץ? איך בוחרים קריוקי פרטי? מה בודקים לפני שסוגרים חדר קריוקי פרטי? ומה יש לספקי הקריוקי הפרטי להציע לאורחים הרבים?

השקעות של עשרות מילוני שקלים בחדרי קריוקי ברחבי הארץ

החיפושים הרבים אחר חדר קריוקי פרטי שהוא מומלץ וטוב אינם נעלמים מעיניי משקיעים רבים, בשנים האחרונות חלה עלייה במספר חדרי הקריוקי הפרטי וההשקעה הכספית הרבה בהם המוערכת בעשרות מיליוני שקלים של עלויות הקמה.
בראש פירמידת הקריוקי הפרטי, עומדות חברות הקריוקי הפרטי החזקות בענף הקריוקי: פלאג אין, ביט בוקס, מי און דה מייק וחדרי קריוקי פרטיים קטנים יותר.

עשרות חדרי קריוקי פזורים בארץ, כאשר מרבית חדרי הקריוקי במרכז והאפשרויות הן רבות, אך חדרי הקריוקי בדרום ובצפון מתחלקים לכאלו הפועלים בפעילות של חדר קריוקי קטנים  לאותה העיר או ברשת סניפי קריוקי פרטי בעלת כוח כלכלי להשקיע גם אל מחוץ למרכז.
תחת המפעילים החזקים של חדרי הקריוקי הפרטיים תוכלו למצוא חדרי קריוקי בתל אביב, קריוקי בחיפה, קריוקי באילת, קריוקי פרטי בראשון לציון, חלון ובת-ים, קריוקי ברחובות ועוד.

כל המידע כבר קיים: בדקו ובצעו השוואה בין חדרי קריוקי המומלצים

אחרי דיווחים רבים על טעויות, ביקורות שליליות על ערבי קריוקי שונים ואירועים שנהרסו בגלל שלא נערכה בדיקה והשוואה בהתאם – עליכם לזכור, טרם סגירת ערב קריוקי וחדר קריוקי פרטי למשפחה או לחברים, חייבים לבדוק, לחקור ולהגיע להחלטה מושכלת.

Depositphotos 85249098 s 2015 - חדר קריוקי פרטי: איך בוחרים חדרי קריוקי מומלצים?
בר קריוקי

כדי להבין את מיקום חדרי הקריוקי בארץ, האפשרויות הרבות בחדרי הקריוקי, מחירים ופרטים נוספים הקמנו עבורכם את פורטל הקריוקי של ישראל.
פורטל הקריוקי הגדול במדינה גדוש במידע רלוונטי ורחב על כל חדרי הקריוקי המובילים, בנוסף תוכלו למצוא מאמרים רבים אודות חדרי קריוקי פרטיים.
רבים מהמבקרים בפורטל דיווחו לצוות האתר כי האתר הספיק להם ככלי יחידי לביצוע השוואה, למרות זאת נוכל להמליץ לכם לבדוק באתרי הבית של חדרי הקריוקי הפרטיים, לבדוק ביקורות בגוגל וברשתות החברתיות, להציץ בתמונות וסרטונים ולבסוף להגיע להחלטה.

אוכל ושתייה כלול במחיר? כלול!

אם כבר הספקתם לחגוג בחדר קריוקי פרטי עם החברים או באירוע משפחתי מגבש, ודאי נחשפתם לתפריט האוכל והשתייה במקום.
כדי לשדרג את חווית הגיבוש והשירה, חדרי קריוקי רבים בארץ מציעים מגוון אוכל ושתייה המתאימים לאווירה הקלילה ועשויים להיות כלולים במסגרת חבילת ערב קריוקי ובתשלום פר אורח.
אם אתם מעוניינים לסגור חדר קריוקי ובנוסף אתם שומרים גם כשרות, בדקו עם מפעילי חדר הקריוקי הפרטי האם האוכל כשר ועל אודות הכשרות (ברשתות הקריוקי הגדולים האוכל אמור להיות כשר).
במידה ומדובר במסיבת קריוקי לילדים ונוער, כמובן שמלבד מגבלת השעה, ודאו אם יש אירועים למבוגרים בשעות בהם הילדים נמצאים וכי האחראיים מודעים לעובדה שמדובר באירוע לילדים/נוער בלבד (למניעת מגע עם אלכוהול).

ככל שיגיעו יותר, ככה קיים סיכוי להתמקח על המחיר

המחיר לקריוקי פרטי מחושב "פר ראש", כלומר על כל אורח שאתם מזמינים אתם משלמים ולפעמים שלא מדובר בקריוקי ליום הולדת או בר/בת מצווה, תצטרכו לעדכן את החברים ולאסוף כסף מראש.
פרט חשוב נוסף, ישנם חדרי קריוקי פרטיים גדולים המתאימים לעשרות מוזמנים ועד ל- 120 מוזמנים, האינטרס של בעל המקום הוא להפעיל את החדרים הגדולים כמה שיותר, זכרו את העובדה הזו והתמקחו על המחיר במידה ומדובר על 15-20 מוזמנים ומעלה.
גם אם לא מגיעים מספיק אורחים לצורך מיקוח, תמיד תוכלו לבדוק באתר הבית של חדר הקריוקי האם הם מציעים קופון הנחה למגיעים דרך האתר או שמא אולי קיים קופון הנחה באחד מאתרי הקופונים וההנחות.

לחזור למשהו ספציפי?

מחפשים חדר קריוקי ולא מצאתם אצלנו באתר? תכתבו כאן בשורת חיפוש ותנו לגוגל לעשות את הקסם!

נגישות