איפה יש חדר קריוקי? במרכז, בדרום ובצפון – אנחנו כאן בשבילך!

תופעת חדרי הקריוקי הפרטיים הפכה לטירוף בישראל, חדרי קריוקי רבים נפתחים ומשתדרגים מדי שנה וכולנו מרווחים.
פורטל הקריוקי הגדול בישראל מאחד לכם את חווית הקריוקי במרכז, בצפון ובדרום, מגבש עבורכם מאמרי איכות המפרטים לגבי נושאים שונים בתחום הקריוקי ומרכז את המבצעים והקופונים לחדרי הקריוקי השונים.

חדרי קריוקי בארץ: תל אביב, חיפה, אילת

מה שהיה עד לא מזמן פעילות מהנה בחצר הבית, הפך במהרה לתופעה שמתחזקת משנה לשנה – חדרי קריוקי פרטיים.
הקריוקי הפשוט הפך לתחרות משמעותית בכל רחבי הארץ, התחרות הקשה מביאה עימה יתרונות רבים הנעוצים בעידן החדש של הקריוקי: שרים ללא הפרעות לשכנים, איכות סאונד גבוהה, בידוד אקוסטי ועיצוב מושקע, מאגר שירים גדול, שתייה ואוכל.

מה שהתחיל בהתחלה כניסיון להכניס סטייל ופורמט חדש לפעילות הקריוקי, גדל למימדים עצומים וכיום ברחבי הארץ פזורים כעשרות חדרי קריוקי פרטיים.
בפורטל "קריוקי" תוכלו למצוא את מגוון חדרי הקריוקי בארץ: חדרי קריוקי במרכז (תל אביב, ראשון לציון, פתח תקווה ועוד), חדרי קריוקי בצפון (חיפה, כרמיאל, רמת ישי ועוד) וחדרי קריוקי בדרום (אילת, אשדוד ובאר שבע).
ענף הקריוקי מגלגל כעשרות מיליוני שקלים בשנה, הרצון לגזור נתח גורם לבעלי חדרי הקריוקי להשקיע כסף רב בחדרי הקריוקי ולפתוח עוד מקומות קריוקי שונים ברחבי הארץ.
מגוון מתחרים על התואר "הקריוקי הטוב במדינה": מתחמי הקריוקי של פלאג אין, חדרי הקריוקי המושקעים של מי און דה מייק, ביט בוקס, פלייליסט באר שבע, סטייג' קריוקי בר ואפילו חדרי בריחה המשולבים עם חדרי קריוקי.
בפורטל המאחד את כל חדרי הקריוקי במקום אחד, תוכלו למצוא את המידע המלא על כל חדר קריוקי, כתובת מדויקת, פירוט לגבי המזון (וכשרות אם יש), שעות הפעילות של חדר הקריוקי, מחירים של קריוקי, טלפון ודואר אלקטרוני באם קיים.

קריוקי לכל אירוע  

Depositphotos 25565757 m 2015 - איפה יש חדר קריוקי? במרכז, בדרום ובצפון - אנחנו כאן בשבילך!
השכרה של חדר קריוקי

אחד היתרונות הגדולים של חדר קריוקי הוא התאמתו לכל אירוע, למרות שאנשים רבים נהנים מחדרי קריוקי סתם בשביל הכיף, אירועים רבים מתאימים לחדר קריוקי ובניהם: קריוקי ליום הולדת, קריוקי גיבוש לעובדים,פגישת מחזור, מסיבת רווקות או רווקים, קריוקי לבר/בת מצווה וכל אירוע משמח שעולה בראשכם.

כפעילות מאחדת ומלכדת, הקריוקי מתאים לגברים ונשים בכל הגילאים, מכל השילובים ואף ניתן להסדיר קריוקי לקהל הדתי.
ילדים ונוער גם הם נהנים מחדרי הקריוקי הרבים בארץ, במרבית חדרי הקריוקי תהיה הגבלה על השעות עבור אלו שמתחת לגיל 18 (פעילות קריוקי לילדים ונוער, לרוב מתקיימת עד השעה 20:00).
גודל חדרי הקריוקי משתנה ממקום למקום, ישנם חדרי קריוקי פרטיים קטנים המתאימים למספר אנשים בודד, חדרי קריוקי המתאימים ל20-50 אנשים ואפילו חדרי קריוקי פרטיים המגיעים עד ל- 120 אורחים.

הסברים וטיפים על חדרי הקריוקי

בפורטל "קריוקי" (תחת לשונית "בלוג") תוכלו להיחשף למאמרי איכות בנושא הקריוקי, מאמרים אלו נועדו לספר את הסיפור מאחורי הקריוקי, אך יותר מכל המאמרים מספקים עבורכם את כל ההכנה המקדימה, הטיפים וההסברים לחיפוש נכון של חדרי קריוקי.
בין המאמרים תוכלו לקרוא על סוד ההצלחה של חדרי הקריוקי בישראל, השוואה של קריוקי בבית או בחוץ, כיצד דתיים יכולים להתאים חדרי קריוקי ופרטים והסברים נוספים טרם הזמנת חדר קריוקי.

במאמרים המפורטים בפורטל תוכלו להכין את עצמכם טרם ההזמנה, מה צריך לבדוק לפני שמזמנים חדר קריוקי כדוגמת נושא השתייה והאוכל בקריוקי, מאגר השירים של כל חדר קריוקי, בדיקת תמונות וביקורות בגוגל וברשתות החברתיות, בדיקת עיצוב, כמות מיקרופונים, השוואת מחירים והורדת מחיר לפי כמות מוזמנים והכנה מקדימה נוספת המאפשרת לכם להיות מאסטרים בהזמנת חדרי קריוקי.

מבצע וקופון לחדר קריוקי? יש דבר כזה

פרט נוסף וחשוב מאוד הוא המחיר, בפורטל תוכלו להבחין כי נושא המחיר חוזר על עצמו כמעט בכל קטגוריה, פירוט ומאמר – המחיר הוא המשתנה החשוב ביותר, תלוי בכמות מוזמנים ולפעמים תלוי במבצעים וקופונים הקיימים ברשת.
בדקו את קטגורית המבצעים והקופונים לחדרי הקריוקי, הזמינו לכם קופון ותתחילו לשיר.

לחזור למשהו ספציפי?

מחפשים חדר קריוקי ולא מצאתם אצלנו באתר? תכתבו כאן בשורת חיפוש ותנו לגוגל לעשות את הקסם!

נגישות