איך למצוא מפעיל או דיג'יי קריוקי עבור ערב קריוקי ביתי? המדריך המלא!

רוצים לחגוג קריוקי בבית ומחפשים מפעיל קריוקי שיודע להרים את האווירה ולהפעיל את האורחים? הדרך למציאת המפעיל המקצועי פשוטה יותר ממה שחשבתם. מה תפקידו של דיג'יי קריוקי למסיבה ביתית? איך פועלת הפעלת קריוקי? למי המפעיל מתאים ומה לגבי ערב קריוקי למבוגרים?

מסיבת קריוקי בבית: סדר, ארגון, מפעיל

הכיף שבחגיגת ערב קריוקי בבית מוכר לרובנו, בעידן שעתיד חדרי הקריוקי הפרטיים לא ברור, חוגגים רבים מבררים על האפשרות של מסיבה בבית עם דיג'יי קריוקי מומחה לאירועים מכל הסוגים.
טרם הזמנת המפעיל, חשוב לזכור שכמו כל ערב בבית עליכם להכין רשימת אורחים, לרכוש אוכל ושתייה קלה וחריפה (בערב קריוקי למבוגרים בלבד), לארגן שולחנות וכסאות, אזור לשירה וריקודים, עדכון השכנים כמה ימים לפני ועמידת בכללי הרעש והשעות בהתאם לחוק.
אחרי שהבנתם מה צפוי בפניכם לצורך סדר והארגון הערב הביתי, עליכם לחשוב על הפעלת קריוקי שתשדרג לכם את ערב הקריוקי הביתי לרמה אחרת – השאלה המרכזית: איך למצוא מפעיל קריוקי? מה צריך לדעת ולבדוק על המפעיל לפני ההזמנה?

דיג'יי ומפעיל קריוקי – מעלים את הרמה של המסיבה בבית

המטרה בערב קריוקי היא שבירת שיגרה, שחרור וגיבוש בין משפחה או חברים – ערב עם דיג'יי קריוקי שמגיע לבית של כל אחד מכם, יהפוך את החגיגה לאיכותית בערב קריוקי מקצועי.
אם בחרתם לארגן ערב קריוקי בבית ובחרתם להשקיע בערב מיוחד עם מפעיל קריוקי, עליכם להתחיל לבדוק את האפשרויות בשוק, מה המפעיל מציע, כמה העלות ולמשך כמה זמן הוא מגיע.
טרם הזמנת מפעיל הקריוקי, החליטו על סוג הערב אליו אתם מזמינים, אם אין אירוע מיוחד שאותו אתם חוגגים ואתם מעוניינים בערב קריוקי ביתי לחברים, מומלץ להחליט מראש על סוג המוזיקה או לתת לדיג'יי קריוקי יד חופשית להתמקד בז'אנר המוזיקה אליו הוא מתחבר.
ככל שהתקליטן של האירוע יהיה מנוסה יותר, כך צורת התאמתו אל האורחים שלכם תהיה טובה יותר.
מחירי מפעיל קריוקי נעים בטווח של כמה מאות שקלים לערב ותלוי בניסיון המפעיל, איכות הציוד והזמן שהמפעיל משקיע.

קריוקי דיג'יי
קריוקי דיג'יי

תקליטן קריוקי לבית אחראי על העלמת הבושה ומכוון ובמסיבת קריוקי בבית לא צריכים להיות זמרים, כל אחד יכול להשתתף וליהנות מהשיר שהוא אוהב, התפקיד של מפעיל קריוקי הוא לדאוג שכל הערב יעבור ללא תקלות, עם ציוד הקריוקי הנכון (יש לבדוק כמה מיקרופונים מגיעים), הגברה איכותית, ספריית שירי קריוקי רחבה ופעמים רבות אף הפעלה של האורחים באמצעות פעילויות (תלוי במפעיל).
תקליטן/ DJ קריוקי מנחה את הערב, ואם בחרתם באחד כזה השקיעו כמה דקות בודדות כדי לאתר ברשת את כל המידע הקיים עליו: אתר אישי, מידע ברשתות החברתיות (פייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב) וביקורות ברשת.
דיג'יי למסיבת קריוקי חייב להיות מקצועי וניתן לתת הזדמנות גם לחדשים בענף (כך המחיר יהיה בהתאם), בחירה במקצועיים ביותר עבור מסיבת קריוקי ביתית איכותית תעלה יותר אבל תכלול אופציות מתקדמות נוספות: יותר שירים, התאמה מקצועית יותר לקהל עקב ניסיון רב, אפליקציות ייחודיות להזמנת שירים מראש, תחרויות והפעלות מקוריות, מסכים גדולים להקרנת קליפים ועוד.

הזמנת קריוקי לבית – לאיזה אירוע זה מתאים?

האם צריך סיבה למסיבה? רבים מהאנשים שאוהבים לחגוג לא בהכרח יצטרכו סיבה לארגון ערב קריוקי בבית עם מפעיל/דיג'יי, ניתן לבחור סופ"ש או יום חג וארגון מקדים קצר של כמה חברים בבית/גינה עם מספיק שטח יעשו את העבודה.
למרות זאת, אם אתם בכל זאת רוצים סיבות להזמין דיג'יי קריוקי לבית, כאלו קיימות ברשימה בלתי נגמרת: מפעיל קריוקי ליום הולדת, דיג'יי קריוקי לחינה, מסיבת רווקות/רווקים, מפעיל קריוקי לאירוע חברה, מסיבת בר/בת מצווה ואירועים משמחים נוספים שדורשים הקפצה ופעילות מוזיקלית.
אם אתם צריכים מפעיל, DJ קריוקי לאירוע או סתם כדי לחגוג – לא צריך להמתין לקורונה כדי לחגוג בבית, קריוקי ביתי היה לפני תקופת הקורונה ויהיה גם הרבה אחריה (אם אתם חוגגים בתקופה הזו, חשוב לחגוג בהתאם להנחיות משרד הבריאות).

החיבור בין מפעיל לאירועי ילדים ונוער הוא מוכר, אבל בשנים האחרונות מבוגרים רבים מזמינים מפעילי קריוקי גם לערב קריוקי משמח ללא סיבה מרכזית או בחגיגות ימי הולדת מעל גיל 18.
מלבד אלכוהול, ערב קריוקי למבוגרים בניצוחו של דיג'יי שיודע להפעיל ולהתחבר אל הקהל יכול להיות מרכז הערב שיהפוך את המסיבה שלכם לבלתי נשכחת וכיפית במיוחד. דיג'יי קריוקי למבוגרים יכול להתמחות בשירים ישנים וטובים, בהתאם לגיל הצפוי של האורחים המוזמנים – כדי לחגוג קריוקי אין באמת גיל מיוחד, מגיל 20 ועד למסיבת קריוקי לגיל 50 ואפילו 80.

לחזור למשהו ספציפי?

מחפשים חדר קריוקי ולא מצאתם אצלנו באתר? תכתבו כאן בשורת חיפוש ותנו לגוגל לעשות את הקסם!