שרים קריוקי – איך זה עובד ומה צריך לדעת?

אם אתם מחפשים לארגן ערב קריוקי בבית או בחצר וצריכים שירי קריוקי, יש לכם מגוון עצום של שירי קריוקי חינם לערב קריוקי בלתי נשכח. השאלה הגדולה העומדת בפניכם היא באיזה שירים לבחור: מאות ואלפי שירים חינמים, אך שונים זה מזה ועשויים להתאים לערבי קריוקי שונים.

שרים קריוקי (קריוקי TV): פורטל מקצועי, מפורט, הורדת שירים בתשלום – גרסא דומה למקור

אם אתם מחפשים תאגיד קריוקי אמיתי, אתר "שרים קריוקי" מרכז לתוכו את פורטל הקריוקי הגדול במדינה כבר מעל ל – 25 שנה.
שרים קריוקי מכיל בתוכו אלפי פלייבקים לקריוקי לצפייה והורדה, בשירות המשלב צפייה בחינם והורדה בתשלום, בנוסף לאתר הזה תוכלו למצוא קישור לאתר נוסף מאותה החברה בשם קריוקי טיוי – KaroakeTv, אתר משנה המאפשר לחוגגי הקריוקי לצפות בקליפים לשירים עדכניים של קריוקי מתוך מאגר גדול.
אם אתם שרים קריוקי או עסק המתעניין בקריוקי – זה המקום בשבילכם, עם מגוון גדול של שירים וקטגוריות מתעדכנות, שיתופי פעולה בין בעלי זכויות היוצרים והזמרים, קידום הקריוקי בעסקים (פאבים, בתי מלון, מסעדות ועסקים פרטיים נוספים),  תוכנת קריוקי ייעודית לחדרי קריוקי פרטיים ועסקים שונים (תכנת קריוקי SingPro) ומחלקות מקצועיות ההופכות את "שרים קריוקי" לחברת קריוקי מקצועית.

girl 5211728 640 1 - שרים קריוקי - איך זה עובד ומה צריך לדעת?
שרים קריוקי


חברת "שרים קריוקי" היא מכונה משומנת לקריוקי ומתאימה עצמה לכל דורש בתחום, באתר ניתן למצוא אלפי שירי קריוקי בעברית ולועזית המתעדכנים באופן קבוע.
באתר הקריוקי תוכלו למצוא קטגוריות רבות לפלייבקים קריוקי: ים תיכונית, פופ/רוק, היפ הופ, שירים בלועזית, שירי אירוויזיון, שירי דת, שירי יום הולדת, שירי ילדים, קריוקי פופולארי, משחקי קריוקי ועוד.
נראה כי חברת "שרים קריוקי" מנסה לקדם את תרבות הקריוקי עבור כל האנשים המבקשים לשיר שירי קריוקי, בכל הקטגוריות והז'אנרים האפשריים המתאימים לכל הגילאים ולכל המצבים.

רגע לפני שאתם שרים קריוקי, תוכלו להתרשם מעמוד לכל שיר קריוקי הכולל אפשרות להוריד ולעלות סולם, לנגן את קליפ הקריוקי עם ובלי שירה, לנגן את הפלייבק, לראות את מילות השיר, שם הכותב והמלחין של השיר, תמונה מקדימה של השיר, מידע קצר אודות השיר, צפייה בקליפ דרך YouTube וקישור לשירי פלייבקים הקשורים לזמר/ת של השיר קריוקי שבחרתם.
כל השירים כוללים קליפים ויזואליים המאפשרים לכם לחוות את השיר בצורה טובה יותר ולצפות בקליפ תוך כדי מסיבת הקריוקי.
בנוסף לקטגוריות והאפשרויות של הקריוקי, תוכלו לחפש את השיר שלכם לפי שם הזמר/ת, להתעניין במפעילי קריוקי ועד הפקת קריוקי.
במידה ותרצו להוריד את הקליפ קריוקי למחשב תצטרכו לשלם על מסלולי רכישה של 10 שירים ועד 100 שירים.

לחזור למשהו ספציפי?

מחפשים חדר קריוקי ולא מצאתם אצלנו באתר? תכתבו כאן בשורת חיפוש ותנו לגוגל לעשות את הקסם!

נגישות